کشف 7کیلوگرم مواد مخدر همراه با جمع آوری 35معتاد متجاهر در آبادان!


کشف 7کیلوگرم مواد مخدر همراه با جمع آوری 35معتاد متجاهر در آبادان!

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث کشوری "اظها ر داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت‌ها، «امنیت و آرامش» با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق‌های معتادان...

به گزارش رکنا، سرهنگ "کیومرث کشوری "اظها ر داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط جرم خیز و کاهش سرقت‌ها، «امنیت و آرامش» با موضوع دستگیری خرده فروشان و پاکسازی پاتوق‌های معتادان متجاهر و با هماهنگی مرجع قضائی در سطح شهرستان با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری سایر واحدهای انتظامی اجرا شد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مردمی مبنی بر برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر رسیدگی به مطالبه مردمی در دستور کار جدی پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در این خصوص مأموران پلیس این شهرستان در 48 ساعت گذشته با گشت زنی‌های ویژه در نقاط و محلات آلوده و جرم خیز شهرستان آبادان، یک فروش مواد مخدر را دستگیر کردند که در بازرسی از ایشان، 7کیلوگرم مواد مخدرصنعتی از نوع ماری جوآنا کشف وضبط شد.

کشوری تصریح کرد: ماموران پلیس در اقدامی دیگر تعداد 35 معتاد متجاهر را در سطح شهرستان آبادان جمع آوری ، پس از ساماندهی و غربالگری تحویل مرکز ترک اعتیاد کلانشهر اهواز شده‌اند.

علی رنجکش


کشف 7کیلوگرم مواد مخدر همراه با جمع آوری 35معتاد متجاهر در آبادان!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه قدرانی حماس از یمن