رسانه‌های عبری: حمله ایران دقیق‌ترین عملیات نظامی در تاریخ بود


رسانه‌های عبری: حمله ایران دقیق‌ترین عملیات نظامی در تاریخ بود

رسانه های عبری طی ساعات اخیر در گزارش هایی به تحلیل ناکامی رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات مقتدرانه ایران پرداخته و آن را یک شکست راهبردی دیگر برای نتانیاهو توصیف کردند.

رسانه‌های عبری: حمله ایران دقیق‌ترین عملیات نظامی در تاریخ بود

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه های عبری در ساعات اخیر به تحلیل عملیات راهبردی ایران علیه اراضی اشغالی پرداخته اند.

رسانه های عبری در این باره نوشتند: عملیات شامگاه چهاردهم آوریل (شنبه)، دقیق‌ترین، متمرکزترین و هماهنگ ترین حمله در تاریخ نظامی جهان در استفاده از تسلیحات پیشرفته و نقطه زن بوده است.

این رسانه ها در ادامه با اشاره به استیصال و ناتوانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برابر این حمله مقتدرانه، نوشتند: شامگاه پهپادهای ایرانی، یک شکست راهبردی دیگر برای نتانیاهو محسوب می شود.

این رسانه ها در ادامه اذعان کردند که حمله ایران، خطرناک‌ترین حمله علیه جبهه داخلی رژیم صهیونیستی طی دهه‌های اخیر بوده است.

در همین رابطه روزنامه معاریو در گزارشی نوشت: ایران مدت‌ها قبل از این حمله پیروز شده بود و عملیات آنها اهمیتی نمادین داشت.

این روزنامه در ادامه تصریح کرد: ایران با عقلانیت مطلق عمل می کند و ما باید از درایت آنها درس بگیریم!

ایران شامگاه شنبه در واکنش به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری تهران در دمشق پاسخ ترکیبی موشکی و پهپادی را ضد مناطق مشخصی در سرزمین‌های اشغالی انجام داد. همزمان با این واکنش، حزب الله لبنان، نیروهای مقاومت عراق و یمن نیز مناطقی از اراضی اشغالی را زیر باران موشکی خود قرار دادند. آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که در واکنش ترکیبی ایران علیه پایگاه‌های نظامی در اراضی اشغالی خسارت‌های فراوانی به صهیونیست‌ها وارد شده است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان