سارق زورگیر سابقه دار در تبریز دستگیر شد


سارق زورگیر سابقه دار در تبریز دستگیر شد

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز...

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ محمدتقی سلطانی، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد خودرو در سطح شهر تبریز با عنایت به اهمیت و حساسیت ایجاد شده به دلیل احساس ناامنی و بروز نارضایتی در بین شهروندان، شناسائی و دستگیری سارق به عنف در دستور کار کارآگاهان اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود : با عنایت به تغییر رویکرد وقوع جرایم و توام بودن وقوع با پیچیدگی و شیوه های نوین ارتکاب و کشف علمی جرائم و پیشدستانه و رعایت حقوق شهروندی، کارآگاهان احد از سارقان را که در امر سرقت به عنف خودرو را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارآگاهان پس از چندین روز عملیات اطلاعات در نهایت با کسب خبر با اخذ مجوز از مرجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به همراه خودروی مسروقه و یک قبضه قمه و یک قبضه شمشیر که جهت ایجاد رعب و وحشت در بین شهورندان استفاده می کرد از متهم کشف و به پلیس آگاهی استان دلالت شد.

سرهنگ "سلطانی" ادامه داد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه وقوع بزه بوده که پس از ارائه دلایل مستند و مستدل به سرقت خودرو مسروقه معترف و پرونده جهت ادامه دادرسی به مرجع قضایی ارسال و متهم با صدور قرار قضایی متناسب روانه زدان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان در خاتمه با بیان اینکه اقدامات در جهت شناسایی دیگر شکات و همدستان احتمالی سارق ادامه دارد افزود: ماموران این پلیس به هیچ عنوان اجازه جولان به مخلان آسایش شهروندان را نخواهند داد و برخورد پلیس با این گونه افراد، قاطعانه خواهد بود.

خبرنگار: ناصر غلامی


سارق زورگیر سابقه دار در تبریز دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان