بررسی سرورهای HP Gen9 توسط ولکان سرور


بررسی سرورهای HP Gen9 توسط ولکان سرور

سرورهای HP Gen9 بخشی از سرورهای نسل نهم HP هستند که در سال 2014 عرضه شدند. این سرورها به منظور ارائه عملکرد، قابلیت اطمینان و امنیت بالا برای طیف گسترده ای از حجم کاری و برنامه‌های کاربردی طراحی شده اند. برخی از ویژگی‌های کلیدی...

سرورهای HP Gen9 بخشی از سرورهای نسل نهم HP هستند که در سال 2014 عرضه شدند. این سرورها به منظور ارائه عملکرد، قابلیت اطمینان و امنیت بالا برای طیف گسترده ای از حجم کاری و برنامه‌های کاربردی طراحی شده اند.

برخی از ویژگی‌های کلیدی سرورهای HP Gen9

پشتیبانی از آخرین پردازنده‌های Intel Xeon E5-2600 v3 که حداکثر 18 هسته در هر پردازنده و حداکثر 45 مگابایت حافظه نهان را ارائه می‌دهند.

افزایش ظرفیت و عملکرد حافظه، با پشتیبانی از حافظه DDR4 و حداکثر 3 ترابایت رم در برخی از مدل‌ها.

گزینه‌های ذخیره سازی پیشرفته، با پشتیبانی از هارد دیسکهای سنتی و درایوهای حالت جامد (SSD)، همچنین گزینه‌هایی برای گسترش حافظه داخلی و محفظه‌های ذخیره سازی خارجی.

قابلیت‌های شبکه پیشرفته، با پشتیبانی از گزینه‌های شبکه 10GbE و 40GbE، همچنین آداپتورهای شبکه همگرا (CNA) برای بهبود کارایی شبکه.

ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، مانند اعتبار سنجی سیستم عامل بوت ایمن و زمان اجرا و پشتیبانی از رمزگذاری.

سرورهای HP Gen9 همچنین دارای ویژگی‌های مدیریتی پیشرفته برای ساده‌سازی مدیریت و نظارت سرور هستند، مانند پلتفرم مدیریت iLO4 که قابلیت‌های مدیریت و نظارت سرور از راه دور را فراهم می‌کند.

اگر تمایل دارید بیشتر با سرورهای نسل Gen9 اچ پی آشنا شده و مدل‌های قدرتمند آن را بشناسید، تا پایان این نوشته همراه ما باشید، با مطالعه این مطلب قطعاً انتخاب آگاهانه ‌تری را هنگام خرید سرور HP تجربه خواهید کرد.

بررسی سرورهای HP Gen9 توسط ولکان سرور

انواع مدل‌های سرورهای HP Gen9

برخی از مدل‌های سرور در سری HP Gen9 شامل ProLiant DL160، DL180، DL360، DL380، DL580 و ML350 هستند. این سرورها برای پاسخگویی به انواع نیازهای تجاری، از مشاغل کوچک گرفته تا سازمان‌های بزرگ طراحی شده‌اند.

به طور کلی، سرورهای HP Gen9 طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را برای برآورده کردن نیازهای بارهای کاری و برنامه‌های کاربردی مدرن به مشاغل ارائه می‌دهند، در حالی که ویژگی‌های امنیتی و مدیریتی پیشرفته‌تری را برای محافظت در برابر تهدیدات احتمالی و بهبود کارایی عملیاتی ارائه می‌دهند.

نحوه انتخاب سرور HP Gen9

هنگام انتخاب سرور HP Gen9، باید عوامل مختلفی در نظر گرفته شود تا مطمئن شوید که مدل مناسبی را با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب می‌کنید. در اینجا چند مرحله وجود دارد که می‌توانید برای انتخاب بهتر از آن‌ها تبعیت کنید:

نیازهای کسب و کار خود را تعیین کنید: نیازهای خاص کسب و کار خود را شناسایی کنید، مانند حجم کاری و برنامه‌هایی که برای پشتیبانی از سرور نیاز دارید.

الزامات ذخیره سازی: الزامات ذخیره سازی شامل مقدار داده‌هایی که باید ذخیره کنید و به آنها دسترسی داشته باشید است. به دنبال سرورهایی با گزینه‌های ذخیره سازی انعطاف پذیر، مانند هارد دیسک‌های SAS یا SATA و درایوهای حالت جامد (SSD) و همچنین پشتیبانی از گسترش فضای ذخیره سازی باشید.

بررسی برخی از سرورهای نسل نهم hp

سرور رکمونت HP DL360 Gen9 E5-2699v3 2P 64GB-R 8SFF

به عنوان سرور کوچک HP Proliant DL380 Gen9 در ارتفاع 1 یونیت می‌باشد.سرور اچ پی HP ProLiant DL360 Gen9 یک سرور رکمونت، برای محاسبات متراکم و شرکت‌هایی که محدودیت فضا دارند بسیار ایده آل است.

این سرور از هارد SAS با سرعت 12Gb/s پشتیبانی می‌کند. برای انطباق با نیازهای هر محیطی، از یک شرکت بزرگ گرفته تا دفتر کار و یا شعب منطبق شده است.

قابلیت اطمینان، سرویس دهی و دسترسی مداوم را ارائه می دهد. که یک ضمانت همه جانبه را برای شما به ارمغان می آورد.

  • پردازنده : Intel® Xeon® E5-2699v3 دو عدد
  • رم : 4x16GB 2133P
  • رید :HP P440ar 4GB Raid
  • حافطه 2x SSD SAMSUNG 500GB SATAT new: SSD
  • حافطه : 1x HHD HP 1.TB 12GB 10K new
  • منبع تغذیه : 2x HP Power 500w ps

سرور رکمونت HP DL380 Gen9 E5-2650v4 24SFF

سرور قدرتمند و کارآمد از شرکت اچ پی که می‌تواند انتخاب مناسبی برای سازمان‌ها و شرکت‌های کوچک در زمینه آموزشی، مجازی سازی، دیتاسنتر‌ و صنایع مخابراتی باشد.

طراحی خاص سرور HP DL380 G9 Server به گونه‌ای است هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و با پشتیبانی از جدیدترین پردازنده‌های اینتل E5-2600 v4 موجب افزایش 21 درصدی راندمان می‌شود. این سرور دارای دو پردازنده سرور Intel Xeon E5 2650 v4 می‌باشد و تا 44 هسته پردازشی را به صورت همزمان پردازش می‌کند.

سرور HP DL380 G9 دارای 24 اسلات رم با حداکثر فرکانس 2400MHz است که روی سه کانال تبادل، با هر پردازنده در ارتباط است. تبادل اطلاعات پردازنده و رم بر پایه Advanced ECC است که درصد خطا را بشدت پایین می‌آورد. این سرور اچ پی دارای قابلیت پشتیبانی از هارد SAS با سرعت 12Gb/s و حافظه‌های پر سرعت NVMe می‌باشد.

قیمت و خرید سرور رکمونت HP DL380 Gen9 24SFF

در بین سرور‌های موجود در بازار سرور اچ پی HP ProLiant DL380 Gen9 با ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد توانسته است نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر فروش بیشتری داشته باشد.

با تمام این توضیحات، برای خرید سرور اچ پی و >خرید سرور dl380 g9 با بهترین قیمت و گارانتی معتبر قطعات پیشنهاد می‌کنیم، به سایت ولکان سرور به آدرس www.volkanserver.com مراجعه کرده و یا با شماره 09123170753 تماس بگیرید. تیم فروش ولکان سرور، با دانش فنی بالا و سال‌ها تجربه در خرید و فروش تجهیزات سرور hp، به کاربران مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه خواهند داد.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضبا...