مرد هفت تیر کش در ولنجک چه نقشه ای داشت ؟ / پلیس به موقع رسید


مرد هفت تیر کش در ولنجک چه نقشه ای داشت ؟ / پلیس به موقع رسید

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به...

به گزارش رکنا ؛ سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر، گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از سوپر مارکتی در خیابان ایثارگران شمالی، بلافاصله ماموران در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در جریان تحقیقات اولیه نیز مالک سوپر مارکت به ماموران گفت که فردی حدودا ۳۵ ساله وارد مغازه شده و با تهدید سلاح گرم، درخواست خالی کردن دخل مغازه را کرده اما سارق قبل از حضور واحد گشت از محل متواری شده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: تیم عملیاتی کلانتری ۱۶۳ ولنجک با اقدامات فنی پلیسی و بررسی فیلم های محل سرقت، مشخصات ظاهری متهم و خودروی او را شناسایی کرده و در اختیار تمامی واحدهای گشت های انتظامی قرار داد.

وی با اشاره به آغاز عملیات تخصصی پلیسی ادامه داد: با اجرای طرح مهار پلیسی در سطح حوزه استحفاظی، نهایتا ساعتی بعد خودرو از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و متهم دستگیر شد. پس از بازرسی اولیه از متهم و خودروی وی دو قبضه سلاح گرم، سه عدد خشاب و سه عدد تلفن همراه مسروقه نیز از او کشف و ضبط شد.

قاسم‌پور با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی گفت: متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر سرقت از مغازه با سلاح گرم اعتراف کرد. در ادامه نیز برای او پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد با دستور قضایی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


مرد هفت تیر کش در ولنجک چه نقشه ای داشت ؟ / پلیس به موقع رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی