میلاد لنگ و همدستانش تبهکارش زمینگیر شدند / در مشهد رخ داد + عکس


میلاد لنگ و همدستانش تبهکارش زمینگیر شدند / در مشهد رخ داد + عکس

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این باند تبهکار گفت:ماموران کلانتری شفای مشهد که با تقویت گشت های انتظامی، عملیات های گسترده ای را برای مبارزه...

به گزارش رکنا، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی در تشریح جزئیات دستگیری اعضای این باند تبهکار گفت:ماموران کلانتری شفای مشهد که با تقویت گشت های انتظامی، عملیات های گسترده ای را برای مبارزه با سرقت آغاز کرده بودند حدود ساعت یک بامداد جمعه گذشته به ترددهای بی هدف یک دستگاه پراید هاچ بک در بولوار خیام مشکوک شدند و درحالی که سرنشینان آن را زیر نظر داشتند به استعلام شماره پلاک خودرو پرداختند. سردار سرتیپ دوم احمد نگهبان اضافه کرد:طولی نکشید که مشخص شد خودروی مذکور سرقتی است ،بنابراین نیروهای انتظامی بی درنگ وارد عمل شدند و در یک عملیات ضربتی، راننده خودرو را دستگیر کردند اما سرنشین با پای پیاده فرارکرد. در همین حال افسران گشت انتظامی با شلیک چند تیر هوایی و محاصره خیابان های اطراف موفق شدند متهم دیگر را نیز دستگیر و به کلانتری منتقل کنند که در بازرسی از داخل خودرو مقادیر زیادی لوازم سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

کلیددار امنیت مشهد ادامه داد: دو متهم که «رضا» و «بهیار» نام دارند، با نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبار(رئیس کلانتری شفا)مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفتند واعتراف کردند که از اعضای باند «میلاد لنگ» هستند که بیشتر سرقت های خود را در منطقه قاسم آباد مشهد انجام می دهند به طوری که در حدود 24 ساعت گذشته 10 فقره سرقت از منازل و خودروها انجام داده اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:با اعترافات متهمان ،ماموران به سراغ سرکرده باند رفتند که درون پاتوقی در بولوار توس 65 مشغول استعمال مواد مخدر بود. با ورود نیروهای انتظامی به این پاتوق علاوه بر «میلاد لنگ»3 متهم دیگر نیز در حالی دستگیر شدند که مقادیر زیادی لوازم سرقتی از قبیل دوچرخه، آچارآلات، کالسکه، لاستیک، گوشی، اسکیت کپسول آتش نشانی و غیره به همراه یک دستگاه موتورسیکلت گران‎قیمت کشف شد. سرتیپ دوم نگهبان افزود:با هدایت اعضای این باند به مقر انتظامی ،تحقیقات درباره جرایم آنان وارد مرحله جدیدی شد چرا که بررسی های مقدماتی نشان می داد«میلاد» معروف به «میلاد لنگ» از سارقان حرفه ای است که 8 فقره سابقه کیفری سرقت خودرو ،گوشی قاپی ، دستبرد به منزل و محتویات خودروها را در کارنامه سیاه خود دارد و باند تبهکاری را به سرکردگی خودش تشکیل داده است.جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین با اشاره به اعترافات متهمان، خاطرنشان کرد:اعضای این باند، سرقت های زیادی را انجام داده اند که تحقیقات از آنان با دستورات ویژه «قاضی ابراهیمی» همچنان ادامه دارد.


میلاد لنگ و همدستانش تبهکارش زمینگیر شدند / در مشهد رخ داد + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی