ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با ملوان


ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با ملوان

به گزارش رکنا ؛ پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان ملوان بندر انزلی است. ملوان در دیدار رفت توانسته بود سرخ‌ها را متوقف کند و حالا شاگردان اوسمار در پی کسب سه امتیاز کامل بازی...

به گزارش رکنا ؛ پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر میزبان ملوان بندر انزلی است. ملوان در دیدار رفت توانسته بود سرخ‌ها را متوقف کند و حالا شاگردان اوسمار در پی کسب سه امتیاز کامل بازی هستند.

*در چارچوب دروازه پرسپولیس در غیاب علیرضا بیرانوند مصدوم بار دیگر امیررضا رفیعی جوان قرار گرفته و امیدوار به درخشش دوباره است.

*قلب خط دفاعی پرسپولیس با گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی شکل گرفته است. دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست و عبدالکریم حسن نیز مدافع چپ پرسپولیس است.

*در خط هافبک، مسعود ریگی تک هافبک دفاعی سرخ‌هاست و کنارش سروش رفیعی به عنوان بازیساز به میدان می‌رود. اوستون ارونوف و مهدی ترابی نیز دو وینگر پرسپولیس هستند که به خط حمله نیز کمک می‌کنند.

ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با ملوان

امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس باتوجه به تعلیقی شدن محرومیتش به این بازی رسیده و به عنوان مهاجم سایه کار می‌کند و جلوتر از او عیسی آل کثیر مهاجم نوک پرسپولیس است.

ترکیب پرسپولیس به این شرح است:

امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اوستون ارونوف، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر


ترکیب پرسپولیس برای دیدار حساس با ملوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رشیدی کوچی: رئیسی با یک خط، می‌تواند فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند، چون نمی‌خ...