صدیقی: برای شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروهاست/دشمنان هم صف شدند تا مردم را بزنند


صدیقی: برای شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروهاست/دشمنان هم صف شدند تا مردم را بزنند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می دیدند گریه می کردند،عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

به گزارش تجارت‌نیوز، خطیب نماز جمعه تهران گفت: در چند روز اخیر شبکه های مجازی قتلگاه جوان ها و مسلخ آبروها این طلبه ناچیز را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند که دل مردم عزیز ما شکست و کم نبودند افرادی که ما را می دیدند گریه می کردند،عذرخواهی می کنم که با یک غفلت و کم توجهی باعث این همه هجمه به ملت ایران شدم.

حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در فراز اول خطبه عبادی این هفته تهران تقوا را نتیجه ایمان عنوان کرد و گفت: تقوا، ظرف قبول هدایت و توشه برای زندگی ابدی است .انسان با تقوا هم آبرو دارد و هم تمکن زندگی اخروی نصیبش می شود.

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حواشی پیش آمده در فضای مجازی بیان داشت: از اینکه در چند روز اخیر شبکه های مجازی( قتلگاه جوانان، مسلخ ابروها) این طلبه و سرباز ناچیز امام زمان (عج) رهبری و مردم را بهانه قرار دادند و در اثر یک غفلت باعث شدند اینقدر مردم عزیزمان دلشان شکست و کم هم نبودند افرادی که گریه کردند از اینکه ما باعث شدیم با یک غفلت و بی توجهی این همه به شما حمله شد از همه خانواده بزرگ مردم ایران و پدر این خانواده نایب امام زمان، مرجع عالیقدر حضرت ایت الله امام خامنه ای معذرت می خواهم.

صدیقی اضافه کرد: از تک تک برادران خوبم ،دانشجویانی که سال های سال با ما مانوس بودند مسوولان فداکار و جهادگر و شما مستمعین این دو دهه خطبه های این ناچیز که خیلی بدهکارتان هستم و با تمام وجود عذر خواهی دارم.

وی افزود: در این فضای تند برخواسته از بیرون که همه دشمنان هم صف شدند، اینها من را نمی زنند شما را می زدند. این هجمه عظیم در اراده و بصیرت شما هیچ اثری نگذاشت لذا با تمام وجودم بدهکارتان هستم و تشکر می کنم.

حجت الاسلام اضافه کرد: خدایا آنهایی که برای ابروی یک طلبه به میدان آمدند و ابرویشان مایه گذاشتند ابروی دنیا و اخرتشان را محفوظ بردار و این ملت را دشمن شاد نگردان.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی