باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است


باران تا دوشنبه مهمان آسمان خوزستان است

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا دوشنبه آینده با توجه به گذر امواج ضعیف بارشی، احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان وجود دارد.

محمد سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به احتمال رگبار‌های پراکنده در بخش‌های مرتفع شرقی و شمالی استان اظهار کرد: تا دوشنبه آینده با توجه به گذر امواج ضعیف بارشی، احتمال بارش‌های پراکنده به همراه رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندباد‌های لحظه‌ای در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: طی این مدت به خصوص بعد از ظهر‌ها برای بخش‌های جنوبی، غربی و مرکزی با توجه به وزش تندباد‌های لحظه‌ای احتمال خیزش گرد و خاک‌های محلی و موقتی دور از انتطار نیست.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه شمال خلیج فارس نیز تا اوایل هفته آینده تقریباً آرام و در برخی ساعات نیمه مواج خواهد بود ادامه داد: امروز و فردا دما استان اندکی کاهش خواهد یافت، سپس تا یکشنبه روند افزایش نسبی حدود یک الی ۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۵.۲ و دهدز با ۱۱.۸ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند گفت: در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۴.۹ و کمینه دمای ۱۸.۶ درجه سانتیگراد رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت