آتش‌سوزی‌‌ بزرگ و مرگبار در انبار دخانیات


آتش‌سوزی‌‌ بزرگ و مرگبار در انبار دخانیات

رییس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با توجه به اینکه مهار آتش سوزی چندین ساعت ادامه داشت، علت حادثه پس از ارزیابی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

علی فرمانی اظهار داشت: تمامی ۹ ایستگاه آتش نشانی قزوین برای اطفا حریق یکی از انبار‌های دخانیات این شهر حاضر بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: بعدازظهر دیروز و به دنبال وقوع حریق در یکی از انبار‌های دخانیات در خیابان شهید انصاری، همراه شهردار و تنی چند از اعضای این شورا بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم.

وی ادامه داد: با توجه به نگهداری کپسول‌های کوچک گاز در این انبار و وقوع انفجار، متاسفانه دامنه حریق در محل حادثه بسیار بالا بود تا جایی که سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین مجبور به استفاده از تمامی ایستگاه‌های خود برای اطفا و مهار حریق شد.

رییس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: متاسفانه در این عملیات یکی از ماموران آتش نشانی حاضر در محل هنگام اطفا و بر اثر مصدومیت شدید جان خود را از دست داد و سه مامور دیگر نیز مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

به گفته وی، تعدادی از شهروندان حاضر در محل حادثه نیز در این سانحه دچار مصدومیت‌هایی شدند که توسط اورژانس حاضر در محل به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانی یادآور شد: با توجه به اینکه مهار آتش سوزی چندین ساعت ادامه داشت، علت حادثه پس از ارزیابی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

ساعاتی پیش و در پی وقوع انفجار در یکی از انبار‌های دخانیات قزوین واقع در خیابان شهید انصاری، یک آتش نشان جان خود را از دست داد و ۹ نفر دیگر که سه تن از آنان ماموران آتش نشانی بودند نیز در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه متن و پیام تبریک روز معلم فیزیک