دستگیری 25 سارق در دزفول


دستگیری 25 سارق در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲۵ سارق با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی طی ۷۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح‌الله یاری زاده امروز چهارشنبه با اعلام این خبر، گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد قاطع با سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم در این شهرستان پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی ۷۲ ساعت گذشته اجرا شد.

وی ادامه داد: کشف ۲۵ فقره سرقت، ۲۲ قبضه سلاح غیر مجاز جنگی و شکاری و همچنین مقادیر زیادی اموال سرقتی و آلات و ابزار سرقت از جمله دستاورد‌های اجرای این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: ۴۳ دستگاه خودرو و ۱۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و ۱۳ معتاد متجاهر از سطح معابر جمع آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد اعزام شدند.

وی با قدردانی از همکاری مردم و ارایه اطلاعات به دستگاه‌های انتظامی برای برخورد با سارقان افزود: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه پیرامون نگهداری و توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، شناخت و برطرف نمودن علل وقوع بزه و جرم در استانی که سرشار از ثروت بوده و پتانسیل ایجاد اشتغال فراوان را دارد، از نکات مهمی است که چنانچه مورد توجه بیشتر قرار بگیرد، میزان ناهنجاری‌های اجتماعی را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی