قاتل بروجردی سرانجام دستگیر شد


قاتل بروجردی سرانجام دستگیر شد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ" مهدی مهدوی کیا" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای بروجرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار...

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ" مهدی مهدوی کیا" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در یکی از روستاهای بروجرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی بروجرد با همکاری پلیس اطلاعات استان با اقدامات پلیسی، طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، قاتل و 2 همدست وی را در کمتر از 24 ساعت در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه سلاح سرد بکارگیری شده در امر قتل از آنان کشف کردند.

فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به اینکه متهم انگیزه ارتکابی را اختلافات خانوادگی عنوان داشتند،خاطر نشان کرد: متهم و همدستان وی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ مهدوی کیا در پایان با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 اطلاع دهند.

مهدی زکی پور/لرستان


قاتل بروجردی سرانجام دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یسنا کوچولو را دیده اید؟ / هلیکوپتر امداد برای پیدا شدن دختر گمشده به پرواز در آمد + فی...