تولد دوباره جواد نکونام در استقلال


تولد دوباره جواد نکونام در استقلال

سرمربی استقلال سرانجام متوجه شد برای تغییر شرایط استقلال، ابتدا به ساکن باید در افکار خودش تحولاتی را ایجاد کند.

تولد دوباره جواد نکونام در استقلال

به گزارش راهبرد معاصر، جواد نکونام سرانجام پس از مدت ها در یکی از رسانه ها آفتابی شد! او برای ظهور دوباره، بیان حرف های تازه و درد دل با هواداران، شبکه خبر را انتخاب کرد و متذکر شد که از این پس در نشست های خبری استقلال شرکت می کند.

مشخص نیست تغییر عقیده نکونام به دلیل تهدید سازمان لیگ و جرایم انضباطی در این رابطه است یا او سرانجام متوجه شد که مهدی هاشمی نسب نمی تواند به تنهایی بار غیبت نکونام را در کنفرانس ها بر دوش بکشد و مدام در این باره توضیح واضحات بدهد! هر چه هست اینکه نکونام زمانی تغییر عقیده داد که فاصله امتیازی استقلال با پرسپولیس در صدر جدل به عدد یک رسید.

نکونام اگرچه کمی دیر اما در هر حال به این جمع بندی رسید که در هفته های پایانی لیگ، غز زدن دوباره و ادعای کمبود بازیکن، نقد وضعیت موجود و تیم های حریف و... هیچ کدام نمی توانند استقلال را به «جام» برسانند؛ چه خوب است او به این نتیجه بدیهی هم برسد که سر شاخ شدن با مدیریت باشگاه نمی تواند جام را به خانه بیاورد. تنها موردی که می تواند پایانی خوش برای این تیم رقم بزند، کسب پیروزی در هر مسابقه آن هم تحت هر شرایطی بدون و عذر و بهانه است. در واقع همان راهی که پرسپولیس با اوسمار برگزید و در حال ادامه این مسیر است.

استقلال به سرمربی اش در این برهه حساس نیاز دارد. چه در تمرین، چه در کوران مسابقات و چه در زمان نشست های خبری و رودرو شدن با رسانه های گروهی... نکونام تا پایان لیگ هر چقدر ماجرای اختلافش با مدیریت باشگاه را موشکافی کند یا به تیم حریف طعنه های سنگین بزند، می داند این چیزها برای استقلال نان و آب نمی شود؛ اساسا این حرف ها برای استقلال ۳ امتیاز را به ارمغان نمی آورد.

ظاهرا چاره ای نیست؛ جواد نکونام باید ضمن کنترل بر رفتار و گفتار، بازیکنان تیمش را از نظر فنی و همچنین روانی، کنترل و تهییج کند تا این هفته، ۳ امتیاز دیدار با آلومینیوم اراک را از دست ندهد. به نظر می رسد اقدام نکونام برای حرف زدن با رسانه ها و خروج از دخمه ای که با دست خودش ساخته بود، اولین قدم مهم برای تغییر این شرایط است./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان