ضربه مهدی هاشمی‌نسب به استقلال


ضربه مهدی هاشمی‌نسب به استقلال

استقلال و پرسپولیس ۲۵ سال قبل در چنین روزی به مصاف هم رفتند و جدال زیبایی را از آن‌ها بر خلاف دیدار اسفند ماه پارسال شاهد بودیم.

ضربه مهدی هاشمی‌نسب به استقلال

به گزرش راهبرد معاصر؛ در بیستمین روز از بهار سال ۷۸ استقلال و پرسپولیس مسابقه برگشت لیگ آزادگان فصل ۷۷- ۷۸ را برگزار کردند. دیداری که دومین ملاقات دو اسطوره تکرارنشدنی استقلال و پرسپولیس یعنی ناصر حجازی و علی پروین تحت عنوان سرمربیان این دو تیم بود.

در همان دقایق آغازین بازی مهدی هاشمی‌نسب، مربی کنونی استقلال که در آن زمان مرد اول خط دفاعی پرسپولیس محسوب می‌شد، با استفاده از غفلت عناصر تدافعی آبی‌پوشان دروازه پرویز برومند را باز کرد تا همانند مسابقه رفت در نقش گل‌زن ظاهر شود. دقایقی بعد اما حملات استقلال ثمر داد و روی یک سانتر به درون محوطه جریمه و اشتباه خط دفاعی پرسپولیس در آفسایدگیری، فرد ملکیان مهاجم پرتلاش استقلال توانست دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کند و کار به تساوی کشیده شود. با این گل عابدزاده طی کمتر از ۵ سال، دو گل از دو مهاجم ارمنی استقلال یعنی ادموند اختر و فرد ملکیان گل دریافت کرد.

بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و البته فوق‌العاده هم در نیمه دوم پرحاشیه شد چون رضا حسن‌زاده و محمد تقوی از استقلال و نعیم سعداوی از پرسپولیس کارت قرمز گرفتند./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی