طعنه یک استقلالی به نوراللهی: از کانتونا بزرگ‌تر است؟


طعنه یک استقلالی به نوراللهی: از کانتونا بزرگ‌تر است؟

داوود مهابادی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال از احمد نوراللهی انتقاد کرد.

طعنه یک استقلالی به نوراللهی: از کانتونا بزرگ‌تر است؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ داوود مهابادی سرمربی سابق تیم‌های راه آهن، فجرسپاسی و نساجی در خصوص این‌که این روزها به خاطر جوان‌گرایی و البته عدم بازی دادن به جوان‌ها از قلعه‌نویی انتقاداتی می‌شود و آیا این موضوع را درست می‌داند یا خیر، گفت: بازیکنان جوانی که در لیگ برتر بازی می‌کنند واقعا در قواره بازیکن ملی خود را نشان نداده‌اند. به طور مثال در ۴-۵ سال گذشته نفراتی مثل قایدی و محبی در رده باشگاهی به شکلی کار کردند که خود را به تیم ملی تحمیل کردند ولی الان بازیکنان جوان لیگ واقعا در قواره آن‌ها خود را نشان ندادند. یا باید مربیان لیگ جرات کنند و به این بازیکن جوان آن‌قدر بازی بدهند تا خود را نشان بدهند و یا خود این نفرات آن‌قدر تمرین کنند تا خود را به تیم ملی تحمیل کنند.

وی در خصوص خط خوردن نفراتی چون رضا اسدی، شهریار مغانلو و یا روزبه چشمی از تیم ملی گفت: در مورد دو نفر اول که از ابتدا اعتقاد داشتم آن‌ها در سطح تیم ملی نیستند. در مورد چشمی هم باید قبول کنیم که میانگین سنی تیم ملی بالا است و کادر فنی تیم ملی حق داشت که شرایط سنی تیم را تغییر بدهد. امید ابراهیمی و روزبه چشمی قبلا خوب بودند ولی الان واقعا باید جا برا ی بازیکنان جوان‌تر باز شود. من به قلعه‌نویی بابت شرایط تیم ملی حق می‌دهم چون او اول باید به فکر آبروی بیش از ۸۰میلیون نفر باشد که تیمش نتیجه بگیرد ضمن آن‌که نمی‌شود هم نتیجه گرفت، هم جوان‌گرایی کرد و هم همه چیز را با هم خواست.

مهابادی در خصوص عدم دعوت از احمد نوراللهی به تیم ملی به خاطر رفتارش گفت: شما کانتونا را به یاد دارید؟ از این بازیکن که بزرگ‌تر نیست. او بهترین بازیکن جهان بود اما به خاطر رفتارش به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شد. نوراللهی با کاری که کرد به پیراهن تیم ملی احترام نگذاشت. اگر قلعه‌نویی یا هر سرمربی دیگری با نوراللهی برخورد نمی‌کرد هرگز نمی‌توانست ۲۵ بازیکن دیگر را مدیریت کند. در تمام دنیا شرایط این‌گونه است که وقتی یک بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود می‌پذیرد که بازیکن تیم ملی کشورش است، حال یا بازی می‌کند یا بازی نمی‌کند اما او باید بداند ملی‌پوش بودن شأن دارد و باید در هر حالتی به تیم ملی و پیراهنش احترام بگذارد. او اگر می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود باید عذرخواهی کند چون باید بداند حق سرمربی است که چگونه از بازیکن استفاده کند یا نکند./ آنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!