اوج‌گیری گوستاوو بلانکو در استقلال؛ ستاره‌ای در حد لالیگا


اوج‌گیری گوستاوو بلانکو در استقلال؛ ستاره‌ای در حد لالیگا

گوستاوو بلانکو در چند هفته اخیر عملکرد بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشته است.

اوج‌گیری گوستاوو بلانکو در استقلال؛ ستاره‌ای در حد لالیگا

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال روز شنبه در آغاز هفته بیست‌ودوم لیگ برتر میزبان مس رفسنجان بود و در پایان با نتیجه تساوی 2-2 متوقف شد. شاگردان جواد نکونام درحالی با تساوی زمین را ترک کردند که 2 بار و ابتدای هر 2 نیمه از حریف‌شان عقب افتادند ولی هر 2 بار توانستند به بازی برگردند و در نهایت یک امتیاز از این مسابقه حساس کسب کنند.

مرد اول استقلال در این بازی گوستاوو بلانکو، ستاره آرژانتینی آبی‌پوشان بود که هر 2 گل تیمش را به‌ثمر رساند و عملکرد درخشانی داشت. بلانکو در چند هفته اخیر نمایش بسیار خوبی در ترکیب استقلال داشته و یک مهره کلیدی تبدیل شده است.

عملکرد درخشان ستاره آرژانتینی در نیم‌فصل دوم

گوستاوو بلانکو در آخرین ساعات زمان نقل‌وانتقالات تابستانی با جدایی از تیم ایبار اسپانیا به استقلال پیوست و شاگرد جواد نکونام شد. او به‌دلیل مشکلات مربوط به سقف بودجه مجبور شد چند هفته برای حضور در ترکیب استقلال صبر کند و در دیدار با آلومینیوم اراک سرانجام برای نخستین بار در لیگ برتر ایران به میدان رفت.

بلانکو در نخستین بازی خود به عنوان بازیکن اصلی موفق به گلزنی مقابل تراکتور شد ولی در در چند هفته پایانی نیم‌فصل اول در گلزنی ناکام ماند و حتی در 2 بازی آخر تیمش هم نیمکت‌نشین شد. ستاره آرژانتینی استقلال در آغاز نیم‌فصل دوم بار دیگر به ترکیب استقلال برگشته ولی برخلاف هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول عملکرد قابل توجهی داشته است.

بلانکو در 7 بازی اخیر استقلال در ترکیب اصلی قرار داشته و 3 بار هم برای این تیم گل زده است. او علاوه بر گلزنی، در کارهای دفاعی هم عملکرد بسیار خوبی دارد و توانسته خواسته‌های جواد نکونام را به درستی اجرا کند. او به جز دیدار با هوادار، در دیگر بازی‌های استقلال در نیم‌فصل دوم نمره بالای 7 را از متریکا گرفته و در 2 بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان و مس رفسنجان هم بهترین بازیکن زمین شده است./ فوتبال 360

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی