تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان ویژه تعطیلات عید فطر


تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان ویژه تعطیلات عید فطر

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولوی در این خصوص گفت: در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور و با عنایت به پیش بینی سفرها در تعطیلات عید سعید فطر ، پلیس راه استان...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولوی در این خصوص گفت: در راستای مدیریت ترافیک، پیشگیری از تصادفات و ارتقای ایمنی عبور و مرور و با عنایت به پیش بینی سفرها در تعطیلات عید سعید فطر ، پلیس راه استان اصفهان از حداکثر توان عملیاتی و امکانات و تجهیزات خود نسبت به اجرای تمهیدات ترافیکی در ارتباط با پوشش محورهای مواصلاتی استان اصفهان خصوصاً محورهای منتهی به مناطق تفرجگاهی که احتمال افزایش سفر به آن مناطق وجود دارد استفاده خواهد کرد.

وی افزود: تمرکز تیم‌های گشتی این پلیس در محدوده 30 کیلومتری شهرها بوده و با استفاده از ظرفیت تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس نسبت به کنترل تخلفات به ویژه تمرکز بر کنترل تخلفات حادثه ساز اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رانندگان هنگام رانندگی باید از انجام کارهایی از قبیل استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و استعمال دخانیات به جد خودداری کرده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی در مکانی امن توقف و 15 دقیقه استراحت کنند، زمان سفر خود را چه در مسیررفت و چه در مسیر برگشت مدیریت و برای استراحت و یا تفریح به هیچ عنوان در حاشیه راه‌ها توقف نکنند.

وی به رانندگان و همشهریانی که قصد سفر در این ایام را دارند، توصیه کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه کار خود قرار دهند، بدون عجله و شتاب رانندگی کرده تا انشاالله بدون هیچ گونه حادثه ای چه برای خود و چه برای سایر کاربران ترافیکی استفاده لازم را از تعطیلات پیش رو ببرند.


تمهیدات ترافیکی پلیس راه اصفهان ویژه تعطیلات عید فطر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | گریه ناگهانی مجری صدا و سیما روی آنتن زنده