پاتک پلیس به سوداگران مرگ در خرم‌آباد


پاتک پلیس به سوداگران مرگ در خرم‌آباد

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ " نبی اله قاسمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز اخبار و گزارشاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده...

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ " نبی اله قاسمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز اخبار و گزارشاتی مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان واصل که مراتب در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های لازم و اخذ مجوز قضایی و در راستای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر کلیه یگان های تابعه و عوامل تخصصی و ستادی این طرح را به مرحله اجرا گذاشته و از منزل و مخفیگاه ۸ خرده فروش مواد مخدر بازرسی بعمل آمد که در بررسی های صورت گرفته میزان ۵ کیلو و ۱۲۲ گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از آنها کشف و شد.

سرهنگ قاسمی در خاتمه ضمن بیان اینکه متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند افزود: برخورد قانونی با کسانی که به هر صورت امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند توسط پلیس خرم آباد در سال جاری با قاطعیت دنبال می شود.

مهدی زکی پور/لرستان


پاتک پلیس به سوداگران مرگ در خرم‌آباد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز معلم مبارک به برادرم 1401 + عکس نوشته تبریک روز معلم به برادر