مدودف: کشورهای غربی همدست حمله تروریستی در مسکو هستند


مدودف: کشورهای غربی همدست حمله تروریستی در مسکو هستند

نایب رئیس شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه روز دوشنبه گفت که سران آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان شریک جرم حمله تروریستی در مسکو بودند.

مدودف: کشورهای غربی همدست حمله تروریستی در مسکو هستند

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با تداوم سکوت رسانه‌ها و سران غرب درباره حمله تروریستی دو هفته قبل به تالار کنسرت «کروکاس» در مسکو، یک مقام امنیتی روسیه کشورهای غربی را شریک جرم این واقعه توصیف کرد.

«دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه امروز (دوشنبه) گفت که سران آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان هم جزو همدستان این حمله تروریستی بودند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مدودف از سران آمریکا و اروپا پرسید: «اعترافات تروریست‌ها مبنی بر اینکه وعده دریافت یک میلیون روبل در کی‌یف به آنها داده شده بود و باید از حفره‌ای در مرز روسیه به اوکراین عبور می‌کردند، برای شما کافی نیست؟»

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «پس داعش به تروریست‌ها دستور داده بود؟! کارفرمایان واقعی [تروریست‌ها]، اوکراینی‌ها هستند. همه شما نیز شرکای جرم این کشتار هستید. بایدن، ماکرون، سوناک، شولتز و دیگران؛ ما هرگز فراموش نخواهیم کرد».

شامگاه جمعه ۲۲ مارس ۲۰۲۴ چهار تروریست مسلح با ورود به تالار کنسرت کروکاس در منطقه کراسنوگورسک واقع در حومه مسکو، حداقل ۱۳۷ نفر را کشته و بیش از ۱۵۸ تن را رخمی کردند و ساختمان تالار را به آتش کشیدند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم