روز 185 طوفان الاقصی/ گلوله‌باران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه


روز 185 طوفان الاقصی/ گلوله‌باران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه

بمباران و گلوله باران بخش‌های مسکونی نوار غزه و درگیری‌های شدید رزمندگان فلسطینی با عناصر صهیونیست در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

روز 185 طوفان الاقصی/ گلوله‌باران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه

به گزارش راهبرد معاصر، همزمان با تشدید حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه یورش‌های نظامیان صهیونیست به اردوگاه‌های کرانه باختری نیز شدت گرفته است.

بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد

گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که حمله‌های هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مسکونی نوار غزه طی بامداد امروز همچنان ادامه داشته است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که این جنگنده‌ها منطقه خربه العدس واقع در شمال شرق رفح را هدف قرار دادند. همچنین گزارش شده که حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه منطقه السلام در رفح از سر گرفته شده است.

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که در جریان حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه محله‌های تجاری در میدان فلسطین واقع در مرکز شهر غزه این منطقه‌ها دچار آتش سوزی شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ۲ نوبت شمال اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. شهر دیرالبلح واقع در مرکز این باریکه نیز شاهد حمله‌های هوایی گسترده رژیم صهیونیستی بوده است.

گلوله‌باران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه

در کنار حمله‌های هوایی، توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شرق اردوگاه المغازی و شهر دیرالبلح را هدف قرار داد. نظامیان صهیونیست به صورت گسترده جنوب محله الزیتون در شهر غزه را گلوله باران کردند.

علاوه بر حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه جنگنده‌های این رژیم منطقه السلطانیه واقع در جنوب لبنان را طی ساعت‌های گذشته هدف قرار دادند. این جنگنده‌های متجاوز همچنین منطقه کفر کلاً واقع در جنوب لبنان را هدف حمله‌های خود قرار دادند.

هلاکت نظامی صهیونیست و ساقط شدن پهپاد اسرائیلی

از سوی دیگر نیروهای سرایا القدس اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی وابسته به این نیروها و تک تیراندازها موفق شدند یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، سرایا القدس تاکید کرد که این نظامی صهیونیست در یکی از خانه‌ها واقع در منطقه شیخ عجلین واقع در جنوب غرب شهر غزه پنهان شده بود.

تک تیراندازهای فلسطینی با شناسایی این عنصر صهیونیست موفق شدند او را در خانه مذکور هدف قرار داده و به هلاکت برسانند.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی موفق شدند طی یک عملیات کواد کوپتر نظامیان صهیونیست را در حریم هوایی شهر غزه ساقط کنند.

آنها همچنین کنترل یک پهپاد از نوع «اسکای لارک» را بر فراز آسمان شهر غزه به دست گرفتند./ مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی میتونه ی اسم بگه که توش عدد داشته باشه ؟!