همه فست فود های این مغازه مزه سوخته می داد ! / در کرمان چه اتفاقی افتاد


همه  فست فود های این مغازه مزه سوخته می داد ! /  در کرمان چه اتفاقی افتاد

به گزارش رکنا، جمشید حسین‌خانی اظهار کرد: حریق مغازه فست فود در خیابان شفا با تلاش آتش ‌نشانان اطفا و از سرایت آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری شد. وی افزود: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵...

به گزارش رکنا، جمشید حسین‌خانی اظهار کرد: حریق مغازه فست فود در خیابان شفا با تلاش آتش ‌نشانان اطفا و از سرایت آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری شد.

وی افزود: طی تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی کرمان مبنی بر از آتش‌سوزی یک باب مغازه، نیروهای ویژه اطفای حریق از دو ایستگاه عملیاتی شماره دو و چهار به محل حادثه رهسپار شدند.

معاون سازمان آتش‌نشانی با اشاره به حضور به موقع آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه، گفت؛ پس از رسیدن به محل با توجه به عدم حضور مالک، مشاهده شد طبقه همکف این مغازه طعمه حریق شده و شعله‌های آتش و دود به‌سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف و طبقه فوقانی است.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان با سرعت عمل و استفاده از تجهیزات تنفسی و اطفای حریق در کمترین زمان ممکن با باز کردن درِ مغازه خود را به کانون حریق رساندند و نسبت به اطفای حریق، تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند.

حسین‌خانی ادامه داد: حضور به‌موقع آتش‌نشانان موجب شد علی‌رغم وجود مقادیری از مواد قابل اشتعال در این قسمت، حریق در همان لحظات اولیه اطفا شود و از گسترش و سرایت شعله‌های آتش به سایر قسمت‌ها و بروز خسارات بیشتر جلوگیری شود.

وی با اشاره به بررسی علت حادثه توسط کارشناسان، گفت: خوشبختانه در این آتش‌سوزی به هیچ‌یک از شهروندان صدمه‌ای نرسید و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل با تحویل صحنه حادثه به مالک و عوامل نیروی انتظامی مأموریت خود را به پایان رساندند.


همه  فست فود های این مغازه مزه سوخته می داد ! /  در کرمان چه اتفاقی افتاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج