کارگروه مشترک بین مجلس و دولت تشکیل می‌شود+ جزئیات


کارگروه مشترک بین مجلس و دولت تشکیل می‌شود+ جزئیات

اقتصادنیوز: نماینده مردم تهران گفت: رئیس جمهور از تشکیل کارگروه مشترک بین مجلس و دولت برای تعیین ساز و کار به منظور مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی و تولید در کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، زهره الهیان یکشنبه شب با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس و دولت گفت: این نشست با حضور نمایندگان مجلس یازدهم و منتخبین مجلس دوازدهم در فضایی صمیمی برگزار شد.

خبر مرتبط
ماموریت ویژه رئیسی برای سازمان برنامه و بودجه و وزارت اقتصاد

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تأیید تلاش‌های متراکم دولت از سوی رهبر انقلاب در مقاطع مختلف از جمله در دیدار با مسئولان نظام را افتخاری برای دولت عنوان کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه روسای قوای مقننه و مجریه در صحبت‌های خود بر اولویت دادن به مسائل اقتصادی تاکید کردند و رئیس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود بر لایحه محور بودن، تصویب قوانین در مجلس تاکید کرد.

وی افزود: در این جلسه رئیس جمهور از تشکیل کارگروه مشترک بین مجلس و دولت برای تعیین ساز و کار به منظور مشارکت دادن مردم در امور اقتصادی و تولید در کشور خبر داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی یادآور شد: در جلسه امروز بر وفاق و همدلی قوای مقننه و مجریه تاکید و راهکار حل مشکلات ایجاد این وحدت و همدلی دانسته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ بفرمایید شام