یک دختر در جریان حمله پهپاد اوکراینی به بلگورود جان باخت


یک دختر در جریان حمله پهپاد اوکراینی به بلگورود جان باخت

فرماندار منطقه بلگورود اعلام کرد: قطعات یک پهپاد سرنگون شده اوکراینی در منطقه بلگورود به خودرویی برخورد کرد که یک خانواده شش نفره در آن حضور داشتند و یک دختر کشته و پنج نفر زخمی شدند.

به گزارش اسپوتنیک، ویاچسلاو گلادکوف روز یکشنبه در کانال تلگرامی خود عنوان کرد: "در منطقه بلگورود، سامانه پدافند هوایی چهار پهپاد از نوع هواپیما را در مسیر نزدیک شدن به شهر سرنگون کرد. در نتیجه دفع حمله هوایی نیروهای مسلح اوکراین در روستای شاگاروفکا، ترکش به خودرویی که یک خانواده شش نفره در آن حضور داشت اصابت کرد. متاسفانه یک دختر فوت کرد. او قبل از رسیدن آمبولانس بر اثر جراحات در دم جان باخت. صمیمانه تسلیت خود را به خانواده و دوستان آن مرحوم ابراز می کنم."
فرماندار بلگورود تصریح کرد: "آمبولانس مردی با ضربه مغزی و زخم باز سر را به بیمارستان شماره 2 شهر انتقال داد. وضعیت وی متوسط ​​ارزیابی می شود. همسرش نیز دچار استرس شده است. وی نیز کمک های لازم درمانی و روانی را دریافت می کند".
وی ادامه داد: "یکی دیگر از قربانیان که جوانی 18 ساله است، طبق اطلاعات اولیه دچار ضایعه جمجمه بسته شده است که توسط آمبولانس به بیمارستان شماره 2 شهر منتقل شد و به گفته پزشکان وضعیت وی رضایت بخش است، دو کودک نیز با آمبولانس به بیمارستان کودکان منطقه منتقل شد و پزشکان وضعیت مصدومان را متوسط ​​ارزیابی کردند."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم