پیش‌بینی وضع هوای مازندران در 7 روز آینده


پیش‌بینی وضع هوای مازندران در 7 روز آینده

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از روز یکشنبه ۱۹ تا شنبه ۲۵ فروردین به شرح زیر پیش‌‏بینی می‏‌شود.

هواشناسی مازندران اعلام کرد: امروز یک‌شنبه ۱۹ فروردین آسمان مازندران نیمه ابری تا ابری از بعدازظهر با بارش پراکنده و وزش باد همراه است.

همچنین در روز دوشنبه ۲۰ فروردین آسمان استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش باد و در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین هوا در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، نیمه ابری گاهی افزایش ابر و در ارتفاعات؛ صاف تا نیمه ابری پیش‌بینی شده است.

براساس اعلام هواشناسی مازندران آسمان استان در روز چهارشنبه ۲۲ فروردین نیمه ابری از اواخر روز ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی و وزش باد همراه است.

همچنین هوای مازندران در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ فروردین ،ابری (در ارتفاعات مه آلود) همراه با کاهش دما، وزش باد نسبتا شدید، گاهی با بارندگی (در مناطق مرتفع بالای ۲۵۰۰ متر با بارش برف) و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران در روز شنبه ۲۵ فروردین هوای مازندران نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر مواجه هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی