مخالفت فوری با استعفای ربیعی


مخالفت فوری با استعفای ربیعی

باشگاه ذوب‌آهن با جدایی سرمربی مستعفی خود خیلی سریع مخالفت کرد.

باشگاه ذوب‌آهن با جدایی سرمربی مستعفی خود خیلی سریع مخالفت کرد.

محمد ربیعی شنبه شب پس از دیدار ذوب‌آهن مقابل شمس‌آذر قزوین که منجر به شکست تیمش شد، تصمیم به استعفاء گرفت و اعلام کرد به این نتیجه رسیده از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شود.

پس از اینکه بازیکنان ذوب‌آهن ازجمله محسن فروزان، شایان مصلح و ... پشت سرمربی خود درآمدند و اعلام کردند باید محمد ربیعی در این تیم بماند، حالا هم هیئت مدیره این باشگاه با تصمیم ربیعی مخالفت کرد.

باشگاه ذوب‌آهن با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«در پی اعلام کناره گیری آقای محمد ربیعی از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، هیئت مدیره باشگاه بلافاصله تشکیل جلسه داد و با نظر تمامی اعضا، به صورت قطعی مخالفت خود را با استعفای ایشان اعلام کرد.

مخالفت فوری با استعفای ربیعی

تیم با اصالت و با سابقه ذوب آهن اصفهان با هدایت آقای ربیعی، نتایج مطلوبی در فصل اخیر کسب کرده و توانسته کارنامه ای قابل اعتنا را برجای بگذارد که در فصول اخیر هم کم نظیر بوده است.

لذا با توجه به جمیع جهات و درنظر گرفتن تمامی ابعاد فنی، انضباطی و فرهنگی حاکم بر تیم فوتبال که مرهون تلاش کادر فنی کنونی با هدایت آقای ربیعی است، ضمن حمایت کامل از ایشان و کادر فنی، اطمینان دارد که روزهای روشن‌تری پیش روی ذوب آهن اصفهان قرار دارد و بزودی دوباره شاهد درخشش غیورمردان تیم سبزپوش اصفهان به رهبری و هدایت آقای محمد ربیعی خواهیم بود.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید