ربیعی از سرمربیگری ذوب آهن استعفا کرد


ربیعی از سرمربیگری ذوب آهن استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان از سمت خود استعفا کرد.

ربیعی از سرمربیگری ذوب آهن استعفا کرد

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد ربیعی پس از شکست 2 بر صفر ذوب آهن برابر شمس آذر قزوین از سمت خود استعفا کرد.

ربیعی در نشست خبری بعد از این بازی گفت: به تیم شمس آذر بابت این پیروزی تبریک و به اعضای تیم خودمان خداقوت می‌گویم. بازی خوبی ارائه کردیم، اما اتفاقات بازی برخلاف خواست ما شد. کسانی که فقط نتیجه را ببینند، شاید برداشت دیگری از بازی داشته باشند. فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

وی با بیان اینکه فوتبال روی بد خود را طی شش هفته اخیر به ذوب‌آهن نشان داده است، خاطرنشان کرد: مقابل پرسپولیس در دقیقه 50؛ 10 نفره شدیم و مقابل هوادار با اینکه 2 بر صفر جلو بودیم، بازی به تساوی رسید. امید گل ما مقابل استقلال خوزستان و شمس آذر باید بیشتر از دو باشد، اما به گل نرسیدیم. این مسئله چیزی از ارزش‌های ما و رقبا را کم نمی‌کند.

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان در مورد نارضایتی از عملکرد او در جمع گاندوها طی هفته‌های اخیر گفت: من کارم را از روز اول انجام دادم، اما به اعتراض هواداران احترام می‌گذارم. دست باشگاه را (برای انتخاب سرمربی جدید) باز می‌گذارم و استعفای خودم را اعلام می‌کنم. با تمام وجود تلاش کردم و مشکلات زیادی داشتیم. پنج بازیکن اصلی خودمان در نیم‌فصل اول را از دست دادیم و الان بضاعت ما همین است./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!