گارانتی خودروسازان ظاهری است!


گارانتی خودروسازان ظاهری است!

عضو کمیسیون صنایع مجلس درباره نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودرو، گفت: در عصر رقابت ارائه خدمات پس از فروش مناسب یک مزیت محسوب می‌شود و مشتری را برای خرید کالای تولیدی ترغیب می‌کند زیرا در صورتی که کالا با مشکلی روبه‌رو شود، خریدار می‌تواند بدون پرداخت مبلغی کالا را تعمیر کند.

الهویردی‌دهقانی ادامه داد: در صورتی که در حوزه خودرو رقابت ایجاد شود و تعداد تولیدکنندگان خودرو بیشتر شود، این شرکت‌ها ناچار می‌شوند که خدمات پس از فروش بهتری را به مردم ارائه کنند زیرا در این صورت است که سهم بیشتری از بازار را در دست می‌گیرند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در صورتی که تولیدکنندگان کالاهای خود را با گارانتی‌های بهتر و با ارائه خدمات گسترده‌تر به فروش رسانند، مردم به سمت خرید این کالاها تمایل پیدا می‌کنند اما متاسفانه به دلیل بازار انحصاری که در بازار خودرو کشور وجود دارد، تولیدکنندگان نیاز به ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش را احساس نمی‌کنند در نتیجه اقدامی در این زمینه انجام نمی‌دهند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: گارانتی‌هایی که از سوی خودروسازان ارائه می‌شود فقط مربوط به قطعات اصلی است و رقابتی در این زمینه وجود ندارد و مردم ناچارند از گارانتی‌های موجود که ظاهری و فرمالیته هستند، استفاده کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سفارت ایران در کابل به حمله تروریستی هرات