همین حالا بازی The Outer Worlds را به صورت رایگان دانلود کنید


همین حالا بازی The Outer Worlds را به صورت رایگان دانلود کنید

بر اساس خبرهای جدید، پلتفرم گیمینگ اپیک گیمز اخیراً بازی The Outer Worlds را به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار داده است. شما نیز اگر به بازی های علمی-تخیلی علاقه دارید می‌توانید این بازی را تا چند روز آینده به صورت رایگان دانلود و نصب...

بر اساس خبرهای جدید، پلتفرم گیمینگ اپیک گیمز اخیراً بازی The Outer Worlds را به صورت رایگان در دسترس کاربران خود قرار داده است. شما نیز اگر به بازی های علمی-تخیلی علاقه دارید می‌توانید این بازی را تا چند روز آینده به صورت رایگان دانلود و نصب کنید.

اینطور که پیداست بازی The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition بار دیگر به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس قرار گرفته است. اگر با این بازی جذاب آشنایی ندارید لازم است بدانید بازی The Outer Worlds که توسط استودیوی بازی سازی Obsidian Entertainment و Private Division ساخته شده است، یک RPG علمی-تخیلی اول شخص و تک نفره است که در دنیای Halcyon جریان دارد. شما در دهه‌های آینده و در دنیایی پر از توطئه بیدار می‌شوید و ماجراجویی خود را آغاز می‌کنید.

همین حالا بازی The Outer Worlds را به صورت رایگان دانلود کنید

نسخه Spacer’s Choice Edition این بازی که در ماه می 2023 منتشر شد، تجربه بازسازی شده‌ای از نسخه کلاسیک 2019 را با گرافیک بهبود یافته، عملکرد پیشرفته، انیمیشن های اضافی، محیط های با وضوح بالاتر و قابلیت‌های بیشتر ارائه می‌دهد. به علاوه، این بازی از فناوری AMD FSR 2.0 برای اجرای روان‌تر بازی نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین کسانی که قبلاً بازی The Outer Worlds و DLC آن را در فروشگاه Epic Games خریداری کرده‌اند، اکنون می‌توانند بازی خود را بدون هزینه اضافی به نسخه The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition ارتقا دهند.

همین حالا بازی The Outer Worlds را به صورت رایگان دانلود کنید

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی The Outer Worlds شامل کارت گرافیک GTX 1080 Ti یا RTX 2070 یا RX 6700 XT می‌شود. حداقل سیستم لازم برای اجرای این بازی نیز باید دارای کارت گرافیک GTX 1060 یا RX 590 باشد.

این بازی تا 11 آوریل (23 فروردین) به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود و شما می‌توانید با باز کردن این لینک و ساخت یک اکانت اپیک گیمز به راحتی این بازی را دانلود و نصب نمایید. پس از این تاریخ، یک بازی عالی دیگر به صورت رایگان ارائه می‌شود و آن هم Ghostrunner است.

در همین رابطه بخوانید:

-
-
-

نظر شما در مورد بازی The Outer Worlds چیست؟ آیا شما قادر به دانلود و نصب این بازی به صورت رایگان بوده‌اید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی