افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در تهران


افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در تهران

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش دوربین‌های کنترل سرعت و برنامه‌ریزی برای کاهش تصادفات خبر داد.

افزایش دوربین‌های کنترل سرعت در تهران

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی را پلیس راهور تهران بزرگ در سال جدید برای فرهنگ سازی و کاهش تصادفات دارد.

وی بیان داشت: اتاق فکرهای زیادی تشکیل شده و راهبردهای بسیاری برای کاهش تصادفات و فرهنگ سازی بیان و تصمیم‌گیری شده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: به خاطر اینکه سرعت جز مؤلفه‌های اصلی تصادفات در شهر تهران است در سال جدید تمرکز پلیس بیشتر بر روی این اصل بوده است.

سرهنگ جوانبخت افزود: دوربین‌های پرتابل بسیار مجهز و خوبی در حال تهیه است که در حال بهره برداری از آنها هستیم و وابسته به مکان نیستند و روشنایی بر آنها تأثیر ندارد و بنا به اختیار پلیس و هر کجا که پلیس تصمیم بگیرد این دوربین در آنجا مستقر می‌شود. در معابری که بحث سرعت در آنها مطرح است این دوربین‌ها کارایی بسیار بالایی دارند و از آنها استفاده خواهد شد و دیگر رانندگان نمی‌توانند آنجا را شناسایی کنند و با رسیدن به آنجا نمی‌توانند سرعت خود را کاهش دهند. در واقع این دوربین‌ها بسته به موقعیت مکانی خود اعمال قانون‌ها را انجام می‌دهند و دلیل بسیار خوبی برای رانندگانی است که می‌خواهند با آرامش رانندگی کنند.

وی گفت: در بحث فرهنگ سازی انیمیشن سیا ساکتی و فرفری برای گروه سنی کودکان نیز تولید و در حال پخش است که این مهم از دید پلیس دور نمانده است و اتفاقات خوبی قطعاً در کنترل تصادفات و کاهش آنها در سال ۱۴۰۳ خواهد افتاد./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم