کاهش 32 درصدی سرقت در مشهد / در ایام نوروز رخ داد!


کاهش 32 درصدی سرقت در مشهد / در ایام نوروز رخ داد!

به گزارش رکنا، سردار احمد نگهبان ضمن درود به شهدای عرصه امنیت به ویژه شهدای اخیر حادثه تروریستی چابهار و راسک اظهار کرد: با توجه به همزمانی بهار طبیعت و قرآن؛ قبل از شروع تعطیلات نوروزی برای...

به گزارش رکنا، سردار احمد نگهبان ضمن درود به شهدای عرصه امنیت به ویژه شهدای اخیر حادثه تروریستی چابهار و راسک اظهار کرد: با توجه به همزمانی بهار طبیعت و قرآن؛ قبل از شروع تعطیلات نوروزی برای تأمین امنیت زائران و مجاوران رضوی «قرارگاه تأمین نظم و امنیت نوروزی» در ستاد فرماندهی انتظامی مشهد با محوریت کاهش جرائم به‌ویژه سرقت‌ها راه‌اندازی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در این ارتباط با استفاده از ظرفیت نیروی های کمکی برای تقویت کلانتری و پاسگاه‌ها، تقویت گشت‌های محسوس خودرویی، موتوری، پیاده، راه‌اندازی گشت‌های ویژه پلیس آگاهی در مناطق آسیب‌پذیر، کنترل مجرمان سابقه‌دار و اجرای دو مرحله طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر، شاهد کاهش 32 درصدی وقوع سرقت‌ها در طرح نوروز 1403 نسبت به مدت مشابه سال 1402 در شهر مشهد بودیم.

وی تصریح کرد: در موضوع سرقت منازل 42 درصد، سرقت مغازه 42 درصد، سرقت اتوموبیل 33 درصد، زورگیری و سرقت به عنف 46 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.

سردار نگهبان با اشاره به رشد 111 درصدی افزایش دستگیری سارقان در ایام نوروز 1403 گفت: در بحث کشف سرقت‌ها نیز نسبت به مدت مشابه شاهد افزایش 198 درصدی بودیم.


کاهش 32 درصدی سرقت در مشهد / در ایام نوروز رخ داد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟