ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می‌دهد!


ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می‌دهد!

ایلان ماسک به حساب‌های ایکس دارای ۲۵۰۰ فالوور تأییدشده، تیک آبی رایگان می‌دهد. در واقع به گفته کاربران، شبکه اجتماعی ایکس شروع به ارائه تیک آبی رایگان برای حساب‌های دارای بیش از ۲۵۰۰ دنبال‌کننده تأییدشده کرده است.

چندین کاربر ایکس به تازگی اعلام کرده‌اند که با وجود عدم پرداخت هزینه مربوط به اشتراک پولی این شبکه اجتماعی، تیک آبی معروف و آشنا آن را در کنار نام‌های خود دریافت کرده‌اند.

ماسک هفته گذشته به این تغییر اشاره کرد و گفته بود که حساب‌های دارای ۲۵۰۰ فالوور تأییدشده، عضویت پریمیوم رایگان دریافت خواهند کرد و حساب‌های با بیش از ۵۰۰۰ فالوور تأییدشده نیز اشتراک رایگان پریمیوم پلاس دریافت می‌کنند. این دو اشتراک معمولاً ۸ یا ۱۶ دلار در ماه برای کاربران هزینه دارند.

طبق اسکرین‌شات به‌اشتراک‌گذاشته توسط نویسنده Business Insider، کاربران ایکس که از این طریق تیک آبی دریافت کرده‌اند، پیغام زیر را دریافت می‌کنند.

روند تغییرات دسترسی به تیک آبی ایکس
قبل از تصاحب ایکس توسط ماسک، تیک آبی این پلتفرم برای افراد مشهور، سیاستمداران و روزنامه‌نگاران ارائه می‌شد. بنابراین اگر شخصی در توییتر محبوبیت داشت، تیک آبی دریافت می‌کرد که این امر می‌توانست به کاهش انتشار اطلاعات نادرست هم کمک کند.

بااین‌حال ایلان ماسک سرویس پولی پریمیوم را عرضه کرد که با خرید آن، می‌توان تیک آبی گرفت. بنابراین برای اینکه کنار نام کاربران تیک آبی قرار بگیرد، نیازی نیست حتما فرد مشهوری باشند و با پرداخت هزینه به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

اما حالا به‌نظر می‌رسد که ایکس درصدد ارائه تغییر دیگری در رابطه با سیستم اشتراکی خود است و اکانت‌هایی که فالوورهای دارای تیک آبی زیادی دارند، به‌صورت رایگان این تیک را دریافت خواهند کرد.

ایلان ماسک در توییتر به شما تیک آبی رایگان می‌دهد!

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی