سارق محتویات خودرو به دام افتاد / در جنوب تهران اقدام به دزدی می کرد


سارق محتویات خودرو به دام افتاد / در جنوب تهران اقدام به دزدی می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ اردشیر نادری در تشریح این خبر گفت: دهم فروردین ماه ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب در داخل محوطه پارکینگ پایانه در حال گشت‌ زنی بودند که به یک فرد با ظاهر نامتعارف رو در...

به گزارش رکنا، سرهنگ اردشیر نادری در تشریح این خبر گفت: دهم فروردین ماه ماموران کلانتری 208 پایانه جنوب در داخل محوطه پارکینگ پایانه در حال گشت‌ زنی بودند که به یک فرد با ظاهر نامتعارف رو در رو شدند که در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بود.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: ماموران پلیس به فرد مذکور مشکوک شده و متهم با رویت ماموران پلیس ابتدا سراسیمه شده و مسیر خود را تغییر داده و سپس اقدام به فرار نمود.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس بلافاصله دستور ایست را صادر نمودند و فرد متهم بدون توجه به هشدارهای پلیس به فرار ادامه داد. ماموران پلیس در مدت زمان اندکی موفق به دستگیری متهم شدندو در بازجویی از وی آلات و ادوات سرقت کشف کردند.

سرهنگ نادری بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و 10 فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد. متهم جهت ادامه روند رسیدگی به پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه نمود که از جا گذاشتن وسایل قیمتی داخل خودرو خودداری نموده و از پیچ های قفل دار و محافظت کننده روی پیچ های معمولی چرخ ها استفاده کنند.


سارق محتویات خودرو به دام افتاد / در جنوب تهران اقدام به دزدی می کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا