«پرویز خان» اکران عمومی شد


«پرویز خان» اکران عمومی شد

در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه ملوان، سیروس قایقران همچنین فرزند دلبندش راستین، فیلم پرویز خان که قسمت‌هایی از این فیلم در خصوص زندگی ورزشی زنده یاد قایقران است در بندرانزلی به اکران عمومی درآمد.

«پرویز خان» اکران عمومی شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ عصر امروز چهارشنبه، ۱۵ فروردین ماه فیلم پرویزخان به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی همچنین تهیه کنندگی عطا پناهی و با همت موسسه فرهنگی اوج در سینما هلال احمر بندرانزلی به اکران عمومی درآمد.

قسمت‌هایی از فیلم پرویز خان در خصوص زندگی ورزشی زنده یاد سیروس قایقران است که در آستانه بیست و ششمین سالگرد درگذشت کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و باشگاه ملوان بندرانزلی اکران شد.

در حاشیه این اکران از دختر زنده یاد پرویز خان دهداری، سرمربی فقید تیم ملی ایران و همچنین پرویز قایقران، پدر زنده یاد سیروس تقدیر شد.

علاوه بر حضور عموم شهروندان، اعضای باشگاه ملوان بندرانزلی و همچنین بازیگران این فیلم حضور داشتند.

در حاشیه اکران این فیلم علیرضا مقصودی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه این روز‌ها تقریبا حضور در سینما و دیدن فیلم‌های اکران شده در سبد خانوار‌ها کمرنگ شده، اکران‌های عمومی می‌تواند گامی در راستای تشویق حضور در سینما‌ها باشد.

وی با تاکید بر اینکه در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان در تهیه فیلم‌های سینمایی مولفه مهمی است، افزود: ساختن فیلم‌هایی بر اساس واقعیت همچنین روایت بخش‌هایی از زندگی اسطوره‌های کشور که در بین اعضای همین جامعه و با مردم زندگی کردند در جذب مخاطبان به سینما موثر است.

مقصودی با اشاره به اینکه سال گذشته چندین فیلم سینمایی و انیمیشین در مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرانزلی به اکران عمومی در آمد، تصریح کرد: از جمله این فیلم‌ها هناس و منصور بودند که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شد.

مراسم سالگرد سیروس قایقران رو پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه بر سر مزار این کاپیتان فقید فوتبال در مسجد حسینیه شهدای کلویر برگزار خواهد شد.

سیروس قایقران متولد اول بهمن ۱۳۴۰ در بندرانزلی بود و ۱۸ فروردین سال ۱۳۷۷ درحالی که همراه فرزند، همسر و برادر همسرش با اتومبیل خود عازم تهران بود در حوالی امامزاده هاشم تصادف کرد که منجر به فوت وی و فرزندش راستین شد. / ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !