مربی تراکتور: جو سنگینی بر بازی حاکم بود


مربی تراکتور: جو سنگینی بر بازی حاکم بود

مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز از حضور پرشور و پرشمار هواداران این تیم در بازی امشب برابر سپاهان قدردانی کرد و گفت: جو سنگینی بر بازی حاکم بود.

مربی تراکتور: جو سنگینی بر بازی حاکم بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد نصرتی روز چهارشنبه در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اصفهان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، در جمع خبرنگاران در ورزشگاه اظهار کرد: ما هر موقع به هواداران نیاز داشتیم آنان به بهترین شکل تیم را حمایت کرده و حماسه آفریدند و از اینکه نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم، ناراحت هستیم.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات جبران کنیم و نتایج خوبی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم. امروز، جو سنگینی در نیمه اول بر بازی حاکم بود و نتوانستیم آن طور که می‌خواستیم، برنامه‌های تاکتیکی را اجرا کنیم.
نصرتی ادامه داد: اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده شویم، حریف در نیمه دوم موقعیت نداشت و نیمه نخست یک موقعیت داشت که با واکنش فوق‌العاده پورحمیدی همراه بود. می‌خواهیم با تمرکز بیشتر در بازی‌های بعدی ظاهر می‌شویم.
وی یادآور شد: دروازه‌بان سپاهان واکنش های خوبی داشت، ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که حیف شد نتوانستیم گلزنی کنیم و سه امتیاز از مشتمان پرید.
مربی تراکتور عنوان کرد: اگر تیم‌های مدعی را می‌بردیم، شرایط بهتر می‌شد و گام مهمی برای قهرمانی بر می‌داشتیم. شرایط در لیگ برتر سخت است اما همچنان در جام حذفی شانس داریم، با این حال به نظرم هنوز فرصت قهرمانی در لیگ از بین نرفته است.

تراکتور با ۳۹ امتیاز پس از پیروزی با ۴۶ امتیاز و استقلال با ۴۳ امتیاز و بالاتر از سپاهان با ۳۸ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر ماند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی