معرفی نسخه جدید فونیکس آریزو 8 پلاگین هیبریدی، قیمت 958 میلیون تومان در چین + عکس


معرفی نسخه جدید فونیکس آریزو 8 پلاگین هیبریدی، قیمت 958 میلیون تومان در چین + عکس

در آخر هفته گذشته، چری نسخه جدیدی از Fulwin A8 به نام ویرایش Voyage را معرفی کرد و اخیراً این خودرو را تحت دو آزمایش قرار داد تا کارایی آن به عنوان یک PHEV (هیبرید پلاگین) را نشان دهد.چری در حال آغاز یک حرکت بزرگ به سمت خودروهای...

در آخر هفته گذشته، چری نسخه جدیدی از Fulwin A8 به نام ویرایش Voyage را معرفی کرد و اخیراً این خودرو را تحت دو آزمایش قرار داد تا کارایی آن به عنوان یک PHEV (هیبرید پلاگین) را نشان دهد.

چری در حال آغاز یک حرکت بزرگ به سمت خودروهای انرژی جدید است. Fulwin خود یک زیربرند است که نسخه‌های PHEV از خودروهای بنزینی چری را می‌فروشد. برندهای NEV دیگری مانند iCar و یک برند جدید به نام Yueji نیز وجود دارد که قرار است در سه ماهه سوم معرفی شود. اولین محصول این برند گفته می‌شود یک شاسی‌بلند هیبریدی کامپکت با نام رمز T1GC خواهد بود. در روز فناوری چری 2023، ین تونگ‌یوئه، رئیس گروه چری هولدینگ گفت: "چری در زمینه انرژی جدید در سال آینده به اندازه گذشته "مؤدب" نخواهد بود."

تلاش‌هایی که برای عرضه Fulwin A8 ویرایش Voyage انجام شده، نشان‌دهنده رویکرد جدید و بی‌پروای چری به سمت خودروهای الکتریکی است. برای نشان دادن جدیت این شرکت، چری دو آزمایش با Fulwin A8 انجام داد تا صلاحیت آن به عنوان یک PHEV را ثابت کند.

معرفی نسخه جدید فونیکس آریزو 8 پلاگین هیبریدی، قیمت 958 میلیون تومان در چین + عکسفونیکس آریزو 8 پلاگین هیبریدی Fulwin A8 Voyage Edition

در آزمایش اول، چری سعی کرد اولین شرکتی باشد که یک PHEV را با یک باک سوخت و یک بار شارژ، 2000 کیلومتر رانده است. با توجه به تصاویر تبلیغاتی این رویداد، به نظر می‌رسد خودرو، نسخه جدید Voyage از Fulwin A8 باشد که با چهره کاملاً الکتریکی قابل تشخیص است.

در 28 مارس، دو خودروی آزمایشی از مقر چری در ووهو، استان آنهویی حرکت کردند و سعی داشتند با طی مسیری 2000 کیلومتری، تا یانچنگ در استان جیانگسو بروند. در نهایت هر دو خودرو ناموفق بودند؛ یکی 1919.9 کیلومتر و دیگری 1935 کیلومتر را پیمود.

این آزمایش، پتانسیل برد خودرو را نشان داد. در آزمایش دیگر، مشکل "افت سرعت در پیچ تند" PHEV‌ها مورد بررسی قرار گرفت. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که باتری شارژ کمی دارد و توان کافی برای تأمین انرژی باتری، کولر و سایر شرایط پرباری وجود ندارد. در نتیجه، خودرو به طور خودکار کند می‌شود.

در این آزمایش، Fulwin A8 ویرایش Voyage با سرعت 180 کیلومتر در ساعت به مدت یک ساعت در یک پیست بدون مشکل رانده شد. فست تکنولوژی گزارش داد که در ابتدای آزمایش، میزان شارژ باتری 44 درصد بود و در پایان آزمایش به 47 درصد رسید.

مشخصات فنی فونیکس آریزو 8 پلاگین هیبریدی Fulwin A8 Voyage Edition

Chery Fulwin A8 ویرایش Voyage قبلاً با نام Chery Fulwin A8 Pro شناخته می‌شد. این خودرو در 30 مارس با سه نسخه و قیمت بین 109,900 (15,200 دلار) تا 129,900 یوآن (17,950 دلار) عرضه شد. تفاوت اصلی آن با Fulwin A8 موجود، جلوپنجره جدید بسته است که به خودرو ظاهر کاملاً الکتریکی می‌بخشد. طول، عرض و ارتفاع این خودرو به ترتیب 4780، 1843 و 1469 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن 2790 میلی‌متر است.

داخل کابین نیز بسیار شبیه به دیگر نسخه‌های Fulwin A8 است. این خودرو مجهز به دو صفحه نمایش 12.3 اینچی یکپارچه، یک سانروف پانورامیک قابل باز شدن، گرمکن و تهویه صندلی راننده است. قابلیت اتصال آن از طریق Apple CarPlay و Huawei HiCar فراهم شده است.

معرفی نسخه جدید فونیکس آریزو 8 پلاگین هیبریدی، قیمت 958 میلیون تومان در چین + عکسبسته باتری بزرگتر 18.3 کیلووات ساعتی در Fulwin A8 Voyage Edition

یکی از تفاوت‌های کلیدی Fulwin A8 ویرایش Voyage، بسته باتری بزرگتر 18.3 کیلووات ساعتی در مقابل 14.2 کیلووات ساعت در دیگر نسخه‌های Fulwin A8 است. به عنوان یک PHEV، این خودرو مجهز به سیستم هیبرید فوق العاده Kunpeng چری C-DM با موتور هیبریدی 1.5 لیتری TGDI نسل پنجم Acteco است. ظرفیت باک سوخت آن 60 لیتر و بازده حرارتی موتور 44.5 درصد است. این موتور می‌تواند 115 کیلووات قدرت و 220 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا