ضربه کاری به کاروان زرهی اسرائیل+ جزئیات


ضربه کاری به کاروان زرهی اسرائیل+ جزئیات

اقتصادنیوز: گردان های شهید عزالدین القسام خبر داد که دو دستگاه ماشین آلات اسرائیل را در خان یونس و دیرالبلح منهدم کرده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد یک بولدوزر "D۹" اشغالگران را در شرق دیرالبلح در مرکز نوار غزه با راکت ضد زره الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کرد.

خبر مرتبط
ضربه کاری حماس به کاروان زرهی ارتش اسرائیل

اقتصادنیوز: سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی حماس) از انهدام ۴۳ خودروی زرهی اسرائیل توسط مجاهدان این گردان‌هاخبر داد.

گردان های شهدای الاقصی همچنین اعلام کرد یک دستگاه ماشین آلات نظامی اشغالگران در غرب شهر خان یونس هدف قرار دادند که بر اثر آن، شماری از اشغالگران کشته و زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین به زخمی شدن یک نیروی نظامی اش در درگیری با مقاومت فلسطین در جنوب نوار غزه اذعان و اعلام کرد وضعیت این نظامی صهیونیست وخیم است.

خبر مرتبط
6 نظامی اسرائیلی کشته شدند/ شکار 2 خودرو زرهی در غزه

در عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در غزه یک دستگاه تانک و یک نفربر نظامیان اسرائیل منهدم شد و بر اثر انفجار یک کامیون مواد منفجره، ۶ نظامی اسرائیل کشته و ۳۰ نظامی و افسر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، هواپیماهای رژیم صهیونیستی محله الزیتون را بمباران کردند.

هواپیماهای اشغالگران همچنین یک برج از مجتمع مسکونی الاتحاد ۲ در اطراف باشگاه الاهلی در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرار دادند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقشه مترو فضایی/ به راحتی ایستگاه عوض کنید!