بیمارستان تریتا متعلق به کیست؟


بیمارستان تریتا متعلق به کیست؟

بیمارستان تریتا یکی از پیشرفته ترین و بهترین مراکز درمانی تهران است که در منطقه 22 شهرداری و غرب تهران قرار گرفته است. این بیمارستان به دلیل موقعیت فوق العاده خود و بهره مندی از امکانات، کادر درمانی و تجهیزات استثنایی توانسته در مدتی کوتاه...

بیمارستان تریتا یکی از پیشرفته ترین و بهترین مراکز درمانی تهران است که در منطقه 22 شهرداری و غرب تهران قرار گرفته است. این بیمارستان به دلیل موقعیت فوق العاده خود و بهره مندی از امکانات، کادر درمانی و تجهیزات استثنایی توانسته در مدتی کوتاه شهرتی مثال زدنی پیدا کند. اما بیمارستان تریتا واقعا متعلق به کیست؟ در ادامه با ما همراه شوید تا ضمن معرفی این بیمارستان با سازندگان آن نیز آشنا شویم.

آشنایی با بیمارستان تریتا

منطقه 22 تهران یکی از مناطق در حال رشد و توسعه تهران و ایران است که شاهد سرمایه گذاری های گسترده در بخش مسکن، تجارت، گردشگری و امکانات رفاهی بوده است. یک بیمارستان مجهز و باکیفیت برای منطقه ای که چنین سرمایه گذاری را تجربه می کند ضروری است. به همین دلیل بیمارستان تریتا در یکی از بهترین موقعیت های این منطقه احداث گردیده تا خدمات تخصصی و فوق تخصصی پزشکی را به تمام ساکنین منطقه و سایر مناطق ارائه کند.

بیمارستان تریتا با زیربنا 20000 متر و در 18 طبقه احداث شده است و می توان گفت که مشابه دیگری ندارد. این بیمارستان 112 تخت فعال دارد و امکانات لازم جهت ارائه تمام خدمات پزشکی را فراهم کرده است. از مهم ترین ویژگی های بیمارستان تریتا می توان به تجهیزات کامل و پیشرفته، کادر درمانی متخصص و خدمات حرفه ای اشاره کرد. با مراجعه به این بیمارستان متوجه می شوید که این مرکز با فناوری های روز دنیا طراحی شده و از نظر تجهیزات بسیار بالاتر از سایر مراکز درمانی مشابه قرار دارد.

بیمارستان تریتا متعلق به کیست؟

بیمارستان تریتا متعلق به کیست؟

بیمارستان تریتا متعلق به کیست؟

بیمارستان تریتا در منطقه 22 که تنها منطقه ایران دارای اصول معماری و شهرسازی است، احداث شده است. این بیمارستان توسط تعدادی از پزشکان رده بالای ایران احداث شده است و یک مرکز خصوصی با سهامداران خاص محسوب می شود. نام تریتا برای این بیمارستان با الگوبرداری از نام اولین پزشک ایرانی که در کتاب اوستا به آن اشاره شده است، انتخاب گردیده است. این بیمارستان وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و زیر نظر مالک بخش خصوصی است. ریاست بیمارستان تریتا بر عهده دکتر محسن خلیل نژاد امیری دارای بورد تخصصی بیهوشی و مراقبت ویژه، قرار دارد.

نکته جالب این است که شما می توانید در نزدیکی بیمارستان تریتا و در یک موقعیت ممتاز واحد مسکونی یا تجاری رویایی خود را خریداری کنید. سرمایه گذاری در این ناحیه از منطقه 22 می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ ارزش پول و افزایش آن باشد. کافی است در پروژه تریتیوم VIP مشارکت داشته باشید و از تمام این مزایای بهره مند شوید.

بیمارستان تریتا متعلق به کیست؟

امکانات بیمارستان تریتا

تا اینجا در مورد امکانات پیشرفته بیمارستان تریتا صحبت کردیم و آن را به عنوان وجه تمایز با سایر بیمارستان ها شمردیم. جالب است بدانید که امکانات بیمارستان تریتا صرفا در ارائه خدمات درمانی خلاصه نمی شود و تمام امکانات رفاهی، تفریحی، سلامت روحی و اقامتی یک بیمارستان تراز اول را دارد. از مهم ترین امکانات بیمارستان تریتا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلینیک و بوردهای تخصصی متنوع با بالاترین سطح
  • انواع بخش های درمانی و تشخیصی
  • رادیولوژی و CT Scan
  • MRI
  • آزمایشگاه بیوشیمی
  • هماتولوژی
  • همودیالیز
  • آندوسکوپی و کولونوسکوپی
  • میکروب شناسی
  • داروخانه
  • توانبخشی
  • کت لب (آنژیوگرافی)
  • ژنتیک
  • سالن های همایش، اجتماعات، ورزشی و تفریحی

توجه داشته باشید که این بیمارستان از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات در بخش های مختلف و اتاق عمل خود بهره می برد تا خدماتی با کیفیت و رضایت بخش را به بیماران محترم ارائه کند. حضور فعالانه بهترین متخصصان و درمانگران ایران و جهان در این بیمارستان باعث شده تا سطح رضایت مددجویان از خدمات و امکانات بیمارستان به طور قابل توجهی افزایش یابد.

بخش های بیمارستان تریتا

بیمارستان تریتا انواع بخش های مورد نیاز یک بیمارستان عمومی را با جزئیات کامل در خود جا می دهد تا تمام بیماران بتوانند با مراجعه به این بیمارستان خیالی آسوده داشته باشند. به همین دلیل بیمارانی که به خدمات درمانی غیر از بیماری اصلی خود احتیاج دارند، به مرکز درمانی دیگر احتیاج پیدا نمی کنند. در ادامه مهم ترین بخش های این بیمارستان را معرفی می کنیم.

بخش های بستری

بیمارستان تریتا تمام بخش های لازم جهت میزبانی از بیماران محترم و همراهان ایشان را دارا می باشد. بخش های نوزادان، زنان، جنرال، جراحی عمومی، داخلی، اورژانس، بلوک زایمان، اتاق عمل، آنژیوگرافی، CCU و ICU از جمله بخش های مهم این بیمارستان هستند. شایسته ذکر است تمام بخش های پاراکلینیکی مثل رادیولوژی، آزمایشگاه، تصویربرداری، آندوسکوپی، توانبخشی و … در این بیمارستان به صورت تخصصی فعالیت دارند.

بخش های کلینیکی

بیمارستان تریتا با بورد تخصصی خود انواع تخصص های پزشکی را پوشش می دهد و نیاز بیماران به مشاوره درمانی و ویزیت را برطرف می کند. کلینیک های داخلی، جراحی عمومی، ارتوپد، روانشناسی، روانپزشکی، زنان و زایمان، ENT، مغز و اعصاب، ارولوژی، نفرولوژی، جراحی فک و صورت، ریه، داخلی اعصاب، پلاستیک، اطفال، خون، غدد، تغذیه، فیزیوتراپی و … به صورت همه جانبه در اختیار بیماران قرار دارند.

موقعیت مکانی بیمارستان تریتا

بیمارستان تریتا یکی از ممتازترین موقعیت ها را در میان بیمارستان های غرب تهران دارد و مسیر آن در دسترس تمام هموطنان عزیز قرار دارد. این بیمارستان در بزرگراه همت غربی و بعد از تقاطع اتوبان شهید خرازی و بزرگراه آزادگان قرار دارد. از این رو موقعیت بیمارستان به تمام ایستگاه های مترو، اتوبوس و مسیرهای اصلی تهران دسترسی داشته و مراجعه را برای تمام افراد راحت می کند. آدرس دقیق این بیمارستان در بزرگراه همت، بزرگراه شهید خرازی، بعد از تقاطع آزادگان، شمال بلوار کاشان و مجاور شهرک امید دژبان قرار دارد.

در صورتی که شما نیز قصد دارید از سرمایه گذاری در موقعیت ممتاز و دسترسی بی نظیر بیمارستان تریتا بهره مند شوید، می توانید با مجموعه دیار 22 ارتباط کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. شما می توانید با سرمایه گذاری در پروژه تریتیوم VIP متعلق به شرکت معتبر نیکان سازه از بیشترین سوددهی، تسهیلات پرداخت و بهترین امکانات بهره مند شوید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی میتونه ی اسم بگه که توش عدد داشته باشه ؟!