بمب‌های مرگبار آمریکا در راه اسرائیل/ دروغ واشنگتن رو شد


بمب‌های مرگبار آمریکا در راه اسرائیل/ دروغ واشنگتن رو شد

اقتصادنیوز: مقامات آمریکایی گفتند ایالات متحده مجموعه جدیدی از بمب‌های مرگبار را به اشغالگران خواهد فرستاد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مقامات فاش کردند که این بمب‌ها بخشی از یک بسته تسلیحاتی است که سال‌ها پیش برای اسرائیل تصویب شده بود، اما هنوز اجرایی نشده و شامل بیش از ۱۸۰۰ بمب ۲۰۰۰ پوندی مارک ۸۴ (MK۸۴) و حدود ۵۰۰ بمب مارک ۸۲، ۵۰۰ پوندی است.

بمب‌های مارک ۸۴ و ۸۲ بمب‌های گنگی هستند که با کمک کیت هدایتی که در گذشته توسط ایالات متحده ارائه شده است می‌توان آنها را به بمب‌های هدایت شونده دقیق تبدیل کرد.

براساس گزارش وبگاه عربی ۲۱، حتی با هدایت شوندگی دقیق، قدرت تخریب بمب‌ها بسیار بالاست و اشغالگران در نابودی جمعیت نوار غزه به آن متوسل شده‌اند و از ابتدای تجاوز، کشتارهای هولناکی به بار آوردند.

یکی از مقامات ارشد دولت آمریکا درباره بمب‌های MK۸۴ گفت: «اینها بمب‌هایی هستند که می‌توانند کل مجتمع‌های آپارتمانی را نابود کنند.»

سیاستمداران توضیح دادند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد تجاوز به غزه بیش از نفس کشیدنش دروغ می‌گوید.

خبر مرتبط
پاسخ ایران به اسرائیل مشروع است

اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی گفت: محکومیت‌های جهانی حمله به کنسولگری ایران در دمشق، به مشروعیت پاسخ تهران به اسرائیل کمک می‌کند.

به گفته آنها، او ادعاهای زیادی در مورد احساس ناامیدی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل مطرح می‌کند، اما در عین حال به سرعت هر گونه کمک نظامی که به نابودی فلسطینیان در نوار غزه کمک می‌کند را ارائه می‌دهد.

در این راستا، نشریه پالتیکو روز دوشنبه در گزارشی به نقل از منابع مطلع نوشت دولت بایدن به دنبال فروش گسترده تسلیحات از جمله جنگنده‌ها و موشک‌های سطح به هوا و هوا به هوا و تجهیزاتی است که بمب‌ها را به بمب‌های هوشمند هدایت شونده تبدیل می‌کند که ارزش آن ۱۸ میلیارد دلار است.

خبر مرتبط
خواسته پاکستان از شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران

اقتصادنیوز: وزارت امورخارجه پاکستان حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد و آن را نقض حاکمیت سوریه و قوانین بین‌المللی خواند.

این منابع به این نشریه اعلام کردند که دولت بایدن قصد دارد تا ۵۰ جنگنده F-۱۵ و ۳۰ موشک هوا به هوا AIM-۱۲۰ به رژیم صهیونیستی بفروشد.

وبگاه آمریکایی پالتیکو گزارش داد دولت آمریکا به طور غیر رسمی کمیته‌های مربوطه در کنگره را از قصد خود برای انعقاد توافق مطلع کرده است.

بر اساس این گزارش، روند فروش همچنان در انتظار تایید دولت آمریکا است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / خواستگاری واقعی مرد متاهل از مریم مومن ! / من زاپاس هیچ زنی نمیشم !