حمله مجدد ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن


حمله مجدد ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن

ائتلاف متجاوز آمریکایی و انگلیسی بامداد سه‌شنبه در حمله‌ای دیگر به خاک یمن، این بار اهدافی در منطقه «التحیتا» در استان الحدیده را هدف حمله هوایی قرار داد.

حمله مجدد ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به خاک یمن

به گزارش راهبرد معاصر، منابع خبری بامداد سه‌شنبه از حمله مجدد ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس به استان الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.

آمریکا و انگلیس بار دیگر منطقه‌ای در شهرستان التحیتا در استان الحدیده واقع در غرب یمن را بمباران کردند.

شبکه المسیره یمن در خبری فوری اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس اهدافی را در شهرستان التحیتا واقع در استان الحدیده را هدف قرار دادند.

از خسارت‌های احتمالی این حمله گزارش بیشتری منتشر نشده است.

ناظران منطقه بر این باورند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن در برابر متجاوزان و نیز رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

با وجود تلاش ارتش ملی یمن برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قراردادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تأکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یمن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی