اعلام آمادگی کتائب حزب‌الله عراق برای عملیات علیه اهداف صهیونیستی


اعلام آمادگی کتائب حزب‌الله عراق برای عملیات علیه اهداف صهیونیستی

سخنگوی کتائب حزب‌الله عراق اعلام کرد که نیرو‌های مقاومت این کشور آمادگی دارند مسیر زمینی ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

اعلام آمادگی کتائب حزب‌الله عراق برای عملیات علیه اهداف صهیونیستی

به گزارش راهبرد معاصر. ابوعلی العسکری، سخنگوی کتائب حزب الله عراق پس از حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، در بیانیه‌ای که در کانال تلگرام این جنبش منتشر شد اعلام کرد که این جنبش آمادگی حمله به مسیر زمینی ارسال تجهیزات نظامی برای رژیم صهیونیستی را دارد.

براساس گزارش المعلومه، در این بیانیه آمده است: با عرض تسلیت به امت حجت بن الحسن سلام الله علیه، به مناسبت شهادت امام علی علیه السلام که برای بلند کردن نام الله در زمین هیچگاه از پا ننشست، به حضرت آیت الله امام خامنه‌ای، علما و تمامی برادرانمان در سپاه پاسداران، شهادت برادر مجاهد محمدرضا زاهدی که در حمله صهیونیستی - آمریکایی به کنسولگری ایران در دمشق را تسلیت می‌گوییم.

العسکری در ادامه این بیانیه اعلام کرد: مقاومت اسلامی عراق تجهیزات خود را برای تجهیز برادران مجاهد مقاومت اسلامی در اردن برای تجهیز کردن نیاز ۱۲۰۰۰ رزمنده به سلاح‌های سبک و متوسط، پرتابگر‌های ضد زره و موشک‌های تاکتیکی آماده کرده است تا بتوانیم برای دفاع از برادران فلسطینی‌ و انتقام ناموس مسلمانان که توسط ارتش میمون و خوک مورد تجاوز قرار گرفتند، یک دست شویم.

این بیانیه می‌افزاید: ما همچنین آماده تجهیز برادرانمان در جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی هستیم و در وهله اول می‌توانیم مسیر زمینی که تجهیزات نظامی به اسرائیل می‌رساند را قطع کنیم./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامزد جدید بلا حدید، خانم سوپرمدل، کیست؟!