پسر غیرتی وقتی کفش های پسر جوان را درخانه خواهرش دید دست به قتل زد / قاتل اعدامی دستگیر شد


پسر غیرتی وقتی کفش های پسر جوان را درخانه خواهرش دید دست به قتل زد / قاتل اعدامی دستگیر شد

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این ماجرا گفت: با توجه به اهمیت پیگیری پرونده های جنایی که متهمان فراری دارند،گروه تخصصی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان...

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این ماجرا گفت: با توجه به اهمیت پیگیری پرونده های جنایی که متهمان فراری دارند،گروه تخصصی از کارآگاهان زبده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ماموریت یافتند تا پرونده های مذکور را به طور ویژه زیر ذره بین تحقیقات ببرند که یکی از این پرونده ها مربوط به قتلی در سال 91 بود.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود:به همین منظور گروه مشترکی از کارآگاهان عملیات ویژه و کارشناسان متخصص در امور اطلاعات جنایی نیز به یاری کارآگاهان اداره جنایی آمدند و با مطالعه سطور اوراق پرونده به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد متهم مذکور در شهر جدید گلبهار مخفی شده است.

بنابراین با هماهنگی قاضی اجرای احکام،گروه عملیاتی وارد عمل شدند و«بهزاد-ر»(متهم به قتل 37ساله)را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند. مقام ارشد پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد:با سرنخ های موجود بلافاصله عملیات ضربتی آغاز و متهم مذکور در حالی دستگیر شد که با رای غیابی دادگاه به قصاص نفس محکوم شده بود.

سرهنگ شفیع زاده خاطرنشان کرد: متهم دیگر این پرونده که برادر متهم مذکور است نیز دوسال قبل با تلاش کارآگاهان،در شهر رباط کریم از توابع استان تهران دستگیر شد که با نام مستعار«هوشنگ» در این شهر زندگی می کرد.

وی در ادامه این گفت وگوی اختصاصی به تشریح جزئیاتی از این جنایت هولناک پرداخت و افزود: دختر 19 ساله ای که یک ازدواج ناموفق داشت به عقد موقت جوان25ساله‎ای به نام«علی-س» درآمده بود ولی خانواده اش از این ماجرا اطلاعی نداشتند. شب حادثه(29 شهریورسال91)عروس و داماد جوان به خانه خواهر تازه عروس رفته بودند که آن روز خواهرش نیز در منزل حضور نداشت اما دو برادر عروس با دیدن کفش های مرد غریبه پشت در منزل خواهرشان،دچار سوءظن شده بودند که با ورود به درون خانه،جوان 25 ساله را دیدند و با تصور ارتباط نامشروع،وی را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی اضافه کرد:تحقیقات درباره این جنایت تاسف بار ادامه دارد.

منبع : روزنامه خراسان


پسر غیرتی وقتی کفش های پسر جوان را درخانه خواهرش دید دست به قتل زد / قاتل اعدامی دستگیر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان