مرگ یک نفر و مصدوم شدن 2 نفر در واژگونی خودرو در فریمان


مرگ یک نفر و مصدوم شدن 2 نفر در واژگونی خودرو در فریمان

به گزارش رکنا، محمدحسن نیکومنش رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: صبح امروز دوشنبه سیزدهم فروردین‌ماه با اعلام خبری مبنی بر وقوع یک تصادف و واژگونی خودرو سمند در جاده...

به گزارش رکنا، محمدحسن نیکومنش رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان گفت: صبح امروز دوشنبه سیزدهم فروردین‌ماه با اعلام خبری مبنی بر وقوع یک تصادف و واژگونی خودرو سمند در جاده فریمان-تربت‌جام بلافاصله نیرو‌ها به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این حادثه منجر به فوت و مصدوم شدن چند نفر در کیلومتر ۵ بعد از فریمان شد، اظهار کرد: پس از اعلام حادثه به سامانه ۱۲۵ خودرو امداد و نجات از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان بیان کرد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل با سرعت وارد عمل شده و شروع به ایمن‌سازی محیط کرده و از خطرات احتمالی جلوگیری نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خودرو پس از برخورد با شانه خاکی منحرف و پس از عبور از لاین خاکی بین دو جاده در سمت دیگر جاده واژگون شده و متوقف می‌شود.

نیکومنش با اشاره به اینکه این حادثه حدود یک ساعت زمان برد، گفت: متأسفانه در این حادثه یک نفر خانم فوت و سه نفر از جمله یک مرد و دو کودک صدمه دیدند که با هماهنگی انجام گرفته با اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی فریمان اعلام کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.


مرگ یک نفر و مصدوم شدن 2 نفر در واژگونی خودرو در فریمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث جاده ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی