نمایش غیرت علوی در سراسر کشور/ پارک‌ها و بوستان‌ها امروز خلوت بود


نمایش غیرت علوی در سراسر کشور/ پارک‌ها و بوستان‌ها امروز خلوت بود

ر روزهای اخیر برخی رسانه‌های معاند با همراهی با عناصر معاند و هتاک سعی کردند با راه انداختن یک جو مسموم اجتماعی به تحریک مردم بپردازند.

سرویس جامعه مشرق- با وجود باز بودن بوستان‌ها، پارک‌های جنگلی و اماکن تفریحی مردم مومن، به حرمت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع)، امسال روز طبیعت را در خانه ماندند و ترجیح دادند تا حرمت این روز عزیز را نگه‌دارند.

در روزهای اخیر برخی رسانه‌های معاند با همراهی با عناصر معاند و هتاک سعی کردند با راه انداختن یک جو مسموم اجتماعی به تحریک مردم بپردازند.

رسانه‌های ضدانقلاب و در راس آن برخی صفحات نزدیک به صهیونیست‌ها در شبکه‌های اجتماعی تلاش کردند مقارن بودن روز شهادت حضرت امیرالمومنین(ع) و نیز روز طبیعت را به فرصتی برای هتک حرمت به مقدسات بدل کنند، اما تصاویر منتشر شده از تهران و سایر شهرها نشان داد که تیر این جریان باز هم به سنگ خورده است.

نمایش غیرت علوی در سراسر کشور/ پارک‌ها و بوستان‌ها امروز خلوت بود

البته حضور میلیونی مردم شریف و مسلمان ایران در شب‌های قدر نمایانگر آن بود که ضدانقلاب در این پروژه جدید نیز شکست خواهد خورد، تصاویر خیابان‌های و پارک‌های خلوت که در سال‌های گذشته جای سوزن انداختن نداشت حکایت از آن دارد که شکوه و عظمت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت امام علی(ع) قابل قیاس با هیچ مراسم مشابهی نبوده و غیرت علوی ملت ایران اجازه بهره‌برداری‌های خاص را به دشمن نخواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ مجید رضوی متاسفانه