عملیات ویژه برای پیدا کردن 5 جوان گمشده در ارتفاعات قلعه بابک + عکس و جزییات


عملیات ویژه برای پیدا کردن 5 جوان گمشده در ارتفاعات قلعه بابک + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: این جوانان که از ساعت ۷ شب روز ۱۲ فروردین در ارتفاعات گمشده بودند، سرانجام در ساعت ۲۳ همان روز توسط نجاتگران پایگاه شهید...

به گزارش رکنا، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: این جوانان که از ساعت ۷ شب روز ۱۲ فروردین در ارتفاعات گمشده بودند، سرانجام در ساعت ۲۳ همان روز توسط نجاتگران پایگاه شهید کاظم باقری یوزبند پیدا شده و به کمپ قلعه دره سی انتقال داده شدند.

وی در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۹:۴۵ روز ۱۲ فروردین، با دریافت گزارش مفقودی این افراد، یک تیم با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات یوزبند و یک تیم پشتیبان از شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

منجم افزود: مفقودین حادثه 5 جوان بودند که از قلعه دره سی به سمت قلعه بابک حرکت کرده بودند که در میانه راه از مسیر اصلی خارج و به سمت دیگری منحرف شده بودند.

انصاری رئیس شعبه شهرستان کلیبر نیز با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد پایان یافته است افزود:خوشبختانه با جستجوی بی‌وقفه تیم‌های امدادی، این افراد در نهایت پس از ۶ ساعت پیدا و به منطقه امن(قلعه دره سی) منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر در پایان از مردم خواست تا هنگام سفر به مناطق کوهستانی و صعب العبور، نکات ایمنی را رعایت کرده و از مسیرهای اصلی خارج نشوند.


عملیات ویژه برای پیدا کردن 5 جوان گمشده در ارتفاعات قلعه بابک + عکس و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت