نایب قهرمانی تاریخی بسکتبال سه نفره ایران در آسیا


ایسنا: تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران، برای نخستین بار نایب قهرمان مسابقات کاپ آسیا شد. از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (یک‌شنبه - ۱۲ فروردین ۱۴۰۳)، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در فینال مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۴ - سنگاپور، به مصاف تیم ملی استرالیا رفت که...

نایب قهرمانی تاریخی بسکتبال سه نفره ایران در آسیا

ایسنا: تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران، برای نخستین بار نایب قهرمان مسابقات کاپ آسیا شد.

از ساعت ۱۵:۱۵ امروز (یک‌شنبه - ۱۲ فروردین ۱۴۰۳)، تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران در فینال مسابقات کاپ آسیا ۲۰۲۴ - سنگاپور، به مصاف تیم ملی استرالیا رفت که با قبول شکست در این دیدار، به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

ملی پوشان بسکتبال سه نفره ایران که برای اولین بار به فینال مسابقات کاپ آسیا راه یافته بودند، با نتیجه ۷ - ۲۱ مقابل استرالیا شکست خوردند تا برای نخستین بار، عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها را هم به دست آورند.

بسکتبال سه نفره ایران پیش از این تنها در مسابقات کاپ آسیا ۲۰۱۳ موفق به کسب سکو شده بود. در آن رقابت‌ها تیم ایران عنوان سومی را به دست آورده بود و این نایب قهرمانی بهترین عملکرد بسکتبال سه نفره ایران در آسیا بود.

تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران با قهرمانی در این رقابت‌ها می‌توانست جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را هم کسب کند که نتوانست برابر استرالیای قدرتمند به برتری برسد.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بسکتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شرایط فروش اقساطی KMC X5 با تحویل 30 روزه اعلام شد + جدول اردیبهشت 1403