کشف فرار مالیاتی میلیونی در زاهدان


کشف فرار مالیاتی میلیونی در زاهدان

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی کریمی امین رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع دستور قضایی مبنی بر سوء استفاده از کارت بازرگانی فردی...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسینعلی کریمی امین رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی ارجاع دستور قضایی مبنی بر سوء استفاده از کارت بازرگانی فردی به هویت معلوم، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی این پلیس قرار گرفت.

وی افزود؛ در بررسی اسناد و مدارک مشخص گردید مالک کارت بازرگانی در قبال اخذ مبالغی کارت بازرگانی خود را در اختیار دیگران قرار می داده که در این راستا ماموران این پلیس با اقدامات تخصصی پلیسی و با همکاری کارشناسان سازمان امور مالیاتی موفق به شناسایی فرار مالیاتی متهمین گردیدند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی اسناد گمرکی و استعلامات بعمل آمده از اداره دارایی محرز گردید متهم با اجاره کارت بازرگانی اقدام به واردات و ترخیص کالا از بنادر مختلف کشور می نموده اند.

سرهنگ حسینعلی کریمی امین در پایان ضمن بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این فرارمالیاتی را بیش از 500 میلیون ریال براورد نمودند، به نقص قانون در دریافت درآمد بر واردات کالا ، صدور کارتهای بازرگانی به افراد فاقد صلاحیت و عدم بررسی دقیق سازمان امور مالیاتی در صدور مفاصا حساب کارتهای بازرگانی در زمان تمدید آن اشاره کرد.


کشف فرار مالیاتی میلیونی در زاهدان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان