پایان قدرنمایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در بهبهان


به گزارش رکنا، سرهنگ"کاظم نیسی"در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری، ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی با سلاح گرم و تیراندازی شبانه از سوی افردی در یکی از مناطق تفریحی دره گرما به...

به گزارش رکنا، سرهنگ"کاظم نیسی"در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره درگیری، ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی با سلاح گرم و تیراندازی شبانه از سوی افردی در یکی از مناطق تفریحی دره گرما به شهرستان بهبهان، شناسایی و دستگیری آنها به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس این شهرستان با تعامل و حضور نیروهای بسیج وگشت های رضویون با انجام کارهای اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی هویت فرد مورد نظر که از فروشندگان سلاح می باشد را به همراه 6 نفر از همدستانش شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به کشف 3 قبضه سلاح جنگی و شکاری از متهمان، 2 دستگاه خودرو و مقادیری سلاح سرد، اظهار داشت: در تحقیقات تکمیلی متهمان به ایجاد مزاحمت و قدرت نمایی با سلاح گرم، درگیری، چاقوکشی و تیراندازی های شبانه در سطح شهرستان بهبهان اعتراف کردند.

سرهنگ نیسی امنیت و آسایش شهروندان در ایام نوروز بهاری را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس با توان مضاعف با کسانی که قصد ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت روانی شهروندان را دارند، برابر قانون به صورت جدی و قاطع برخورد خواهد کرد.

علی رنجکش


پایان قدرنمایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت در "بهبهان"

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان