شمار جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز به 664 نفر رسید


شمار جانباختگان تصادفات رانندگی در نوروز به 664 نفر رسید

استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی را داشته‌اند.

سرهنگ سیاوش محبی؛ جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا اظهار کرد: متأسفانه تا امروز ۶۶۴ نفر در تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند همچنین ۱۷۴ نفر در این تصادفات مصدوم شدند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: استان‌های کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خراسان رضوی و خوزستان بیشترین تصادفات به‌ویژه تصادفات فوتی را داشته‌اند.

محبی با اشاره به روز‌های پایانی تعطیلات گفت: با توجه به فرا رسیدن روز‌های پایانی تعطیلات شاهد موج بازگشت سفر‌ها هستیم و به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم سفر‌های خود را مدیریت کنند و از نظر ساعت، زمانی را انتخاب کنند که پیک تردد نباشد.

جانشین رئیس پلیس راه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در محور‌های شمالی شاهد تردد بالایی برای بازگشت هستیم، فردا و پس‌فردا جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال به‌سمت تهران یک‌طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: البته در محور هراز هم به‌صورت مقطعی محدودیت ایجاد می‌شود، اما اگر ترافیک زیاد شود این محور را هم به‌صورت کامل به‌سمت تهران یکطرفه می‌کنیم.

سرهنگ محبی گفت: با توجه به اینکه در دو روز پیشِ‌رو شاهد تردد‌های بالایی در محور‌های کشور هستیم، تیم‌های نظارتی پلیس راهور در محور‌ها افزایش پیدا می‌کند و به‌صورت گشت خودرویی و موتوری و همچنین با استفاده از پهپاد‌ها رفتار ترافیکی کاربران مدیریت می‌شود تا در صورت لزوم پلیس بتواند بهترین تصمیم را بگیرد.

جانشین رئیس پلیس راه بیان کرد: بیشترین انباشت خودرو در مازندران، گیلان و خراسان رضوی است و اغلب مسافرانی که به این شهر‌ها سفر کرده‌اند هنوز به شهر‌های مبدأ خود بازنگشته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز دوشنبه 10 اردیبهشت 1403/ گمشده ای را پیدا میکنی