نسخه اصیل کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 عرضه شد


نسخه اصیل کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 عرضه شد

اگر شما هم طراحی اورجینال سازندگان اصلی کارت گرافیک چون انویدیا، اینتل و AMD را ترجیح می‌دهید، خبر خوبی برایتان داریم. تیم سرخ بالاخره کارت گرافیک Radeon RX 7600 را در نسخه مرجع عرضه کرد تا برندهای مختلف آن را با کمترین تغییرات عرضه کنند و یک...

اگر شما هم طراحی اورجینال سازندگان اصلی کارت گرافیک چون انویدیا، اینتل و AMD را ترجیح می‌دهید، خبر خوبی برایتان داریم. تیم سرخ بالاخره کارت گرافیک Radeon RX 7600 را در نسخه مرجع عرضه کرد تا برندهای مختلف آن را با کمترین تغییرات عرضه کنند و یک کارت با اصل و نسب داشته باشید.

هنگامی که Radeon RX 7600 به عنوان ضعیف‌ترین کارت مبتنی بر ریزمعماری گرافیکی RDNA3 عرضه شد، تیم سرخ تمرکز خود را منحصراً بر روی طراحی‌های کاستوم برندهای مختلف گذاشته بود و طراحی مرجع نداشت. مهم‌تر اینکه در بررسی رسانه‌ها وجود نقص در برخی از این کارت‌ها مشخص شده بود که عمدتاً به جا زدن برخی کابل‌های ۸ پینی مربوط می‌شود. همین‌ها کافی بود تا AMD دست به کار شود و نسخه ساخت خود یا MBA (Made by AMD) را عرضه کند.

نسخه اصیل کارت گرافیک AMD Radeon RX 7600 عرضه شد

در اصل قرار بود شرکای AMD مدل‌های نیمه‌کاستوم عرضه کنند و مدل MBA از طریق وب‌سایت این کمپانی مستقیماً عرضه شود، با این حال تا اینجای کار تنوع کارت‌های RX 7600 بسیار پایین است.

بهتر است امیدوار باشیم با عرضه مدل MBA، حجم عرضه و موجودی کارت‌های Radeon RX 7600 بسیار بهتر شود و حتی شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم. متاسفانه با وجود نزدیک به یک سال از عرضه این کارت، هنوز قیمت آن کاهش نیافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل گرگ با نوشته های انگیزشی + متن های زیبا و انگیزشی