بازداشت دزدان موتورسواری که ماهرانه خودروها را سرقت می کردند


بازداشت دزدان موتورسواری که ماهرانه خودروها را سرقت می کردند

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 9 فروردین ماه ماموران کلانتری 137 نصر در محدوده خیابان پیروزی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت...

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: 9 فروردین ماه ماموران کلانتری 137 نصر در محدوده خیابان پیروزی تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه موتورسیکلت 70 سی سی فاقد پلاک انتظامی که راکب آن صورت خود را پوشانده و در حال زاغ زنی خودروهای پارک شده بودند مواجه شده و دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از مشاهده گشت پلیس از محل گریخت و به هشدارهای پلیس اعتنایی نکرد ولی با هوشمندی و آمادگی ماموران پلیس طی مدت زمان کوتاهی موتورسیکلت را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات خودرو و چندین فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کرد و در بازرسی بدنی از وی ابزار و ادوات سرقت همچون پیچ گوشتی و آچار مخصوص باز نمودن باطری خودرو کشف گردید.

وی افزود: سارق جهت رسیدگی به پرونده ، تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ مافی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از قرار دادن وسایل اضافی داخل خودرو خودداری کنند.


بازداشت دزدان موتورسواری که ماهرانه خودروها را سرقت می کردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا